The 80's are back!

The 80's are back!

Het sneeuwt op dit moment keihard in Italië, de condities in Oostenrijk zijn behoorlijk en de winter is nog altijd in volle gang. Althans, in de rest van de Alpen. Want ondertussen is het in Les 4 Vallées al volop lente. Het gras in het dorp begint al groen te worden en het is de afgelopen 1,5 week strak blauw en veel te warm geweest. Deze winter is een beetje een pech winter voor ons. Alle stormen die tot noch toe over de Alpen trokken, zijn precies aan ons voorbij gegaan of het zwaartepunt lag net bij de buren (zeldzame uitzonderingen daar gelaten). Het welbekende “het gras is altijd groener aan de overkant” is hier wel van toepassing… of wacht… nee eigenlijk juist niet. Maar goed, dat alles maakt dat het veel minder heeft gesneeuwd dan normaal. Ik heb wel geteld drie goede poederdagen gehad dit seizoen. DRIE!…

Highway to the dangerzone

Maar dat is geen reden om er met de pakken bij neer te gaan zitten. Want wat kun je allemaal nog meer doen als de lente veel te vroeg is? Ik heb vorige maand een fatsoenlijke camera gekocht en het was tijd om de video functie van die camera eens goed uit te proberen. En we konden geen betere gelegenheid bedenken dan een goede dag hot doggen in 80’s/90’s kleding! En dus trokken Oli en ik er een dag op uit met camera:

Dikke lol

Hoewel we de video eigenlijk uit verveling maakten, was het uiteindelijk een van de beste dagen van het seizoen. Het is lang geleden dat ik zo veel lol in een dag heb gehad. Een hele dag buckelpiste knallen, interviews geven en onhandig door poortjes banjeren was een welkome afwisseling. En bovendien was het een mooie gelegenheid om het filmen met een DSLR beter onder de knie te krijgen! Wellicht volgt er nog een vervolg, als het écht niet meer gaat sneeuwen.

ThijsKennis

Reacties

Beginner
RuBeLAuteur19 maart 2015 · 15:59

Haha helden!

Beginner
HaagjeAuteur19 maart 2015 · 18:22

lol

Gevorderd
koen_djfistelAuteur19 maart 2015 · 19:51

lol

sbs roelz
Gevorderd
tomasdehoogAuteur19 maart 2015 · 21:09

Whahahah heerlijk.

Gevorderd
EmileHendrixAuteur19 maart 2015 · 21:40

Schuss met Kenny Loggins :D

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Expert
BartVissersAuteur19 maart 2015 · 23:43

Lacheuh! Top!

Gevorderd
RPAuteur20 maart 2015 · 09:49

Bwhahaaaaaaaaa, top Thijs!

Explore the Outdoor!
Gevorderd
KingfisherproAuteur21 maart 2015 · 19:41

Puik stukje skien. Ik mis alleen de achterinstappers. ;)

Expert
Freerider JobAuteur21 maart 2015 · 22:28

Precies kingfischer en de atomic betaride waren al een van de eerste carve ski’s, volgende keer nog van die lange ski 's nemen van 2.15 cm zonder taillering en 60 onder de voet. Kleding was top! Was leuk om te zien!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!