GOAL****16!!! #6

GOAL****16!!! #6

“Ge hebt altijd méér redenen om NIET te gaan, dan wél…” zei Morrisin het begin van het seizoen15. Hoofdgedachte : Er zijn inderdaad altijd 20 000 redenen méér om “niet” te gaan dan “wél” ; maar altijd toegeven aan één van die redenen, is niet écht bevorderlijk voor je moeder-waarom-leven-wij-filosofische-nachtrust …

Kweetnietwateraanuwdeurhangt?
Kweetnietwateraanuwdeurhangt?

Maar volgend weekend kan ik principieel niet want dan heb ik de kidz en moet ik (ook weer principieel) vanalles en nog wat met die gasten doen ; er “zijn” bijvoorbeeld … en nog meer vanda… 't Is trouwens altijd vanda … Fuck vanda-principes !

Een week later. Weekend. Vrijdagavond vertrekken ; zondagnacht terug… 2000 kilometer voor twee zotte dagen… Als het noordstau is OK ; (Fuck zuidstau!!) maar helemaal naar ‘t zuiden kan m’n fuckin’ lijf niet meer aan. Dat begint dan raar te doen …

Fuck dat lijf ; fuck m’n ogen. Die gaan achteruit dathet niet normaal is… Fuck ne leesbril. Altijd zoek én meer en meer altijd nodig. Fuck it !

Fuck ook m’n knie dat nog altijd niet normaal doet. Af en toe knarsknars; soms vreemd doorschieten. Daar toen in P**** gelukkig niet zo erg gevoeld omdat ik de eerste dag met dat grachten graven m’n dijspieren zodanig overbelast had dat ik daardoor die knie bijna niet meer voelde. (Altijd ne goeien truc : één pijn vervangen door een nog hardere pijn :-) Fuck SM.)

Achteraf bleek knie-ke toch nog verre van in orde te zijn. Fuck kiné waar ik eigenlijk 3 keer per week naar toe moet maar waarvoor ik geen tijd heb. Fuck school/werk dat meer en meer allesoverwelmend is en dat mij meer en meer uitzuigt, stress geeft, tijd en energie opslorpt.

:-)
:-)

Fuck m’n conditie dat daardoor met rasse schreden achteruit gaat. Fuck de gedachte van er conditioneel niet meer te staan om op uitnodiging van TimVH in de 2e week van de paasvakantie nog wat Stail-Ist-Gail te doen. Kan ik het niet ? Durf ik het niet ?

Gaan met de banaan ?

Redelijkheid versus Stoke ?

Zit ik dan toch eindelijk in een Midlifecrisis?

Verandert de wereld rondom mij of ben ik het die Verandert?

Is de wereld om zeep als een noeste bergmens opeens aanzien wordt als een modieuze hipster?

Fuck baarden. Fuck snowboarden. Fuck het leven.

Nog 12 maanden.

groet,

koen_djfistel

ps fuck ook Chamonix, Lofoten, Kamchatka, Kirgizië, Japan, Georgië, Chili, Revelstoke, …

koen_djfistel

Reacties

Expert
ieismAuteur6 mei 2015 · 22:09

Met name die laatste regel was even rollenopdegrondlachen.

Dit is gewoon midlife crisis. Koop een mooie, knalrode, veel te dure, bloedsnelle nieuwe plank en alles komt weer goed. Niet tegen vechten.

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
DioAuteur7 mei 2015 · 00:33

Waar kan ik aansluiten?

Tedere kusjes,

uw Dio.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
EmileHendrixAuteur7 mei 2015 · 09:31

True laatste regel :D
En gelukkig is twijfel een (ondergewaardeerde?) voedingsbodem voor avontuur ;)

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Beginner
GillesAuteur7 mei 2015 · 18:55

Fuck het koningshuis

Gilles is my name!!
Gevorderd
AlexSkiAuteur8 mei 2015 · 10:30

Dit is gewoon midlife crisis. Koop een mooie, knalrode, veel te dure, bloedsnelle nieuwe plank en alles komt weer goed. Niet tegen vechten.

Is dit ook niet het moment om een motor aan te schaffen en een jonge vrouw op de kop te tikken :-)

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
tank24Auteur8 mei 2015 · 20:25

@@Gilles je mag natuurlijk helemaal zelf weten wat je overtuigingen zijn aangaande het koningshuis maar ik denk niet dat een wepowder daar het juiste platform voor is. Doe dat lekker op de Dam ofzo.

High Roller
Gevorderd
DutchessAuteur9 mei 2015 · 09:36

Ja, dat is een midlife crisis! Fuck midlife crises. Fuck Alaska. Fuck steeps. Fuck flats. Nu een bier. Morgen weer bergen!

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Beginner
QmaartenQAuteur9 mei 2015 · 12:50

Om het positief te houden :-)
Fuck de zomer! :-)

enne @@tank24 wel eens van humor gehoord? ;-)

powpowwowjippiajippieee
Gevorderd
evanAuteur10 mei 2015 · 11:21

Fuck humor

Gevorderd
AryenAuteur10 mei 2015 · 20:31

Kostelijk allemaal :)

Fuck lange tenen

Beginner
QmaartenQAuteur11 mei 2015 · 12:58

LOL

powpowwowjippiajippieee
Toerist
KarstAuteur23 mei 2015 · 13:14

fuck te lang niet inloggen op wepowder.
fucking grappig.

Smile! Your ridin' pow!!!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!