Paas Poeder pakken, wie gaat er mee?

• Sten
    Advanced
    Sten op 29 maart 2010 路 09:16
    Hoi

Ben van plan donderdag avond gaan rijden, wie gaat er mee?

cu?

Sten  馃榾
    Wat doe ik nog op kantoor
  • Steef
    Advanced
    Steef op 29 maart 2010 路 10:49
    Sten, heb je een PM gestuurd over dat [s]eieren[/s] poeder zoeken...
    Every turn is a sign of weakness
  • Sten
    Advanced
    Sten op 29 maart 2010 路 11:38
    He Steef

PM ontvangen? 
    Wat doe ik nog op kantoor
  • Fons
    Tourist
    Fons op 29 maart 2010 路 12:04
    Aaarghh ... wil wel, kan niet. Zero budget  :-[ Voor volgend jaar toch maar iets op gaan verzinnen!
  • froukski
    Advanced
    froukski op 29 maart 2010 路 12:16
    Same for me here - alleen geen budgetkwestie (ik vind altijd ergens wel wat  馃構) maar lichamelijk. Volgend jaar gaan we het inderdaad beter doen Fons 馃榾!
    No Swiffers please
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 29 maart 2010 路 20:06
    Ik had graag meegegaan, maar ik ben net pas herstellende van spit welke me afgelopen powderchase aan de kant heeft gehouden >馃槥 Volgend seizoen pak ik het anders aan (ga mijn prioriteiten drastisch anders leggen).
    Go to heaven, ski like hell!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 29 maart 2010 路 22:49
    ik zit in flims op 2 en 3 april.  ga een poging doen om van mn zoontje een freerider te maken in 2 dagen...  Hij is nu 8 geworden en skiet alles op de piste makkelijk, dus nu is het tijd voor het echte werk!!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 29 maart 2010 路 23:01
    Ga waarschijnlijk naar een maat in Andermatt (tenzij ik weer ziek wordt). Woensdag weg; terug zondag of maandag...
    White room,Pillow lines,I rule
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 29 maart 2010 路 23:05
    Ben met pasen in de arlberg regio.
    Niet de beste spot om nu te zijn, maar mochten er gegadigden zijn meldt u..
  • snelle_henkie
    Advanced
    snelle_henkie op 30 maart 2010 路 00:41
    Gents (of zijn er ook nog ladies in the house?),

Als het even kan (en het werk het toelaat) wil ik donderdagavond rijden, maandag eind van de dag weer terug zijn. Ik snowboard, heb geen hekel aan ski脙芦rs 馃槈 Safety gear huur ik in NL of ter plekke. Poeder heeft de voorkeur. En als het niet voorhanden is of niet veilig, vind ik op of net naast de piste ook prima. In onbekende gebieden liefst eerst met gids.
    Heb Audi A3 met winterbandjes voorhanden, dus met spullen 2 of (met proppen max) 3 personen totaal. Wie o wie?
    Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
  • Steven
    Tourist
    Steven op 30 maart 2010 路 07:14
    Ik ga dinsdag rijden, met een reeds helemaal volle auto. Ik wil Morris niet te veel lastig vallen, dus hier ook even de discussie aanzwengelen:

Dit is een Italiaans kaartje: Zwaartepunt omgeving Moritz, Airolo.

Maar dit is SLF: komende drie dagen moet je in West-Zwitserland zitten.

Ik heb geen hekel aan rijden, maar beginnen in Airolo en dan naar Martigny rijden is een beetje mijl op zeven.
    Wellicht beginnen in Andermatt en hopen dat die f脙露hn niet doorzet, en daarna door furka westwaarts. Of beginnen in Courmayeur (echt zuid) voor twee dagen, en dan vrijdag weer naar het noorden. Veel minder autorijden....
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 maart 2010 路 08:14
    @steven..

ik denk dat rond de simplon de meeste sneeuw valt *san D...* en *b..g..*
    tweede kaartje dat je laat zien is de sneeuwval de afgelopen 3 dagen.. is dus al oud.. het was gister erg warm
    May the powder be with you.
  • popski
    Expert
    popski op 30 maart 2010 路 09:13
    Ik zit van 4 tot 10 april in het Pitztal. Wildspitze, Couloirs van de Mittagsk脙露gel, enz.. staan op het programma. Laat maar horen wie van de We Powderaars in de buurt zit en zin heeft in steile couloirs.

Popski
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 30 maart 2010 路 09:15

Ik ga dinsdag rijden, met een reeds helemaal volle auto. Ik wil Morris niet te veel lastig vallen, dus hier ook even de discussie aanzwengelen:

Dinsdag???
  • paddyodenneboom
    Expert
    paddyodenneboom op 30 maart 2010 路 09:29
    Hol@!

W* @**** S** en dan *****, dus dat wordt g**** #*

grzzzzzzzzz p**dy
    verslaafd aan wit goud!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 30 maart 2010 路 09:39
    Als jullie maar niet naar $**** D**..*! komen
    You ski? wePowder!
  • tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 30 maart 2010 路 10:59
    Ok,dit is e te veel aan.Ik wil officieel nederlander worden!!
    Dit heeft niks meer met prioriteiten stellen te maken,he.Hoeveel vakantie hebben jullie eigenlijk wel zeg??
    En ik dacht dat ik al een goed seizoen had!!
    Ik heb in de zomer nog een weekje met het gezin gepland en dan zit al mijn vakantie er al op voor dit jaar!!
    ik wil hierbij mijn proriderschap opzeggen,zodat ik dit allemaal niet meer kan lezen 馃榾
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • slobson
    Tourist
    slobson op 30 maart 2010 路 11:11

ik wil hierbij mijn proriderschap opzeggen,zodat ik dit allemaal niet meer kan lezen 馃榾

Gaan als pro-rider de sterretjes weg zodat je de locaties WEL helemaal kan lezen dan  8)
    want ook als normaal lid krijg je de stoke te pakken als je dit allemaal leest.

• paddyodenneboom
    Expert
    paddyodenneboom op 30 maart 2010 路 12:53

Als jullie maar niet naar $**** D**..*! komen

Eg wel!

ps als je prorider bent gaan die f.kk*n* ****** niet weg >馃槥
    verslaafd aan wit goud!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 30 maart 2010 路 19:33

Hol@!

W* @**** S** en dan *****, dus dat wordt g**** #*

grzzzzzzzzz p**dy

hehe
    sneeuw, pffff
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 30 maart 2010 路 21:34
    Ik ben me nu pas aan het beseffen dat het vrijdag "goede vrijdag" is en maandag "paasmaandag"!  Dat betekent dat ik geen valse schaamte hoef te hebben om vrij te vragen (ivm kortgelden nog ziek/spit).

Kortom, ik wil nog wel een weekendje weg  8).

Ik heb net nog contact gehad met Sten (blijkt gewoon een collega van mij te zijn, what are the odds?) maar hun auto zit helaas al vol  :-[.
    Wie gaat er nog rijden en heeft er een plek over, of wil evt. meerijden? ik heb wel een auto tot beschikking maar geen winterbanden en (nog) geen sneeuwkettingen maar die zijn zo op te halen bij de ANWB.

Ik wil donderdag (s'avonds) heen en maandag weer terug!
    Go to heaven, ski like hell!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 30 maart 2010 路 23:13

Ben op zoek naar telefoon nummers van Steven en Roelano. Kan iemand een PB-tje sturen met de gevraagde info?

Alvast bedankt.
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 31 maart 2010 路 05:57
    Ik kom donderdag avond pas terug uit China dus ik vrees dat ik even moet skippen  馃槥. Ik hoop het volgende PA mee te pakken. Dus maak niet al je vrije dagen op want ik heb misschien nog poedermaatjes nodig  馃槈.
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 maart 2010 路 07:56

[quote author=Steven link=topic=1378.msg19191#msg19191 date=1269926085]

Ben op zoek naar telefoon nummers van Steven en Roelano. Kan iemand een PB-tje sturen met de gevraagde info?

Alvast bedankt.
    [/quote]

je hebt een PB
    May the powder be with you.
  • Spider
    Tourist
    Spider op 31 maart 2010 路 09:12

Ik kom donderdag avond pas terug uit China dus ik vrees dat ik even moet skippen 

Lag daar ook poeder ?  ;D
    Better to burn out, then to fade away.
  • GvP
    Tourist
    GvP op 31 maart 2010 路 10:11
    Ben dit weekend in Flaine te vinden echter weet niet hoe het skien gaat ivm een vervelende meniscus.
    to turn is to admit defeat to the mountain
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 31 maart 2010 路 11:24
    Ik krijg er wel enorm de kriebels van. Maar budget, tijd, werk en familie.... deze keer niet ook al rijdt mijn auto weer 馃槈
    Never a last run..
  • tjeerd
    Expert
    tjeerd op 31 maart 2010 路 18:13
    Rijdt er nog iemand weg op de route Groningen --> Arnhem op donderdag avond ?
    maandag avond/nacht weer terug..

wil graag maar buddy heeft net afgezegd :'( ???

• Markie
    Advanced
    Markie op 31 maart 2010 路 22:08
    [move]Hey! [/move] Daan en Markie willen eigenlijk toch ook wel graag poeder pakken dit weekend maar zoeken vervoer  :-\. Mijn auto staat bij de garage voor de APK en das toch best lastig zonder auto poeder scoren.
    Donderdagavond weg en maandagavond terug zodat we dinsdag weer fris aan het werk kunnen met een brede grijns op het gezicht zo perfect zijn芒鈧
    Beide hebben SSC2 gedaan sieren in "vol lawine ornaat" staan op een board hebben hun rijbewijs en nog meer van die praktische zaken.

Dus twijfel je op het moment of je wel of niet moet gaan? Heb je een autootje maar geen poeder matties die kunnen? Ben je allergisch voor bunny's?
    [glow=red,2,300][font=Verdana]Maak van je paasweekend het weekend van je leven PIEK (Pasen is een Keuze)!![/font][/glow]

Stuur ons een PB als dit zielige verhaal je overtuigd heeft!
    Thanks! Daan en Markie
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 2 april 2010 路 13:20

[quote author=alexsvw link=topic=1378.msg19245#msg19245 date=1270007830]
    Ik kom donderdag avond pas terug uit China dus ik vrees dat ik even moet skippen 

Lag daar ook poeder ?   ;D
    [/quote]

We hebben wel sneeuw gehad maar er zijn daar waar ik was waren geen bergen.
    Walking down a mountain is a waste of gravity

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro