Academy en wePowder: 1 keer inloggen

Academy en wePowder: 1 keer inloggen

We hebben de wePowder Safety Academy volledig geïntegreerd in de site. Dat betekent dat je dus geen twee accounts meer nodig hebt. Daarbij heeft de Academy een grafische make-over gekregen, waardoor het studeren nog makkelijker wordt.

Duik weer even de boeken in

Overzetten

We hebben de mailadressen van de Academy gematched met je wePowder account, dus als het goed is heb je direct toegang tot de modules van de Academy die je hebt aangeschaft. Gebruik je een ander mailadres voor de Academy dan dat je voor het inloggen op wePowder gebruikt, dan is dit matchen uiteraard niet gelukt en is het handig als je even contact met ons opneemt.

Het is nog zomers, maar de winter is er sneller dan je denkt. Ga nog eens door de Academy heen zodat je straks direct weer fris bent. Succes!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
pulverdudeAuteur1 september 2015 · 15:34

Ja dat werkt goed! Alleen sta ik met academy 1 weer op 0%, terwijl ik op ca. 80% zat. Maar aan de andere kant maakt dat niet uit, want het is wel weer goed om aan het begin van het seizoen alles vanaf het begin weer door te nemen :-)

Let the riding do the talking and you've said enough
Expert
meteomorrisAuteur1 september 2015 · 15:39

@@pulverdude precies. Winteriscoming

powfinder.com
Elite
kanskiAuteur1 september 2015 · 20:00

Tijd om de modules weer op te pakken en in de boeken te duiken!
Ik wacht met smart op de vertalingen Morris!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur1 september 2015 · 23:41

Nog even geduld @@kanski Voordat de winter goed en wel begint gaan we los!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
AlexanderHurkAuteur2 september 2015 · 09:55

Ik heb ongeveer zelfde vraag als pulverdude maar dan omgekeerd. Is het mogelijk om de safety academy op 0% te zetten? Wil voor het komende seizoen ook weer alles even doorlezen en vind het % altijd wel motiverend en makkelijk werken.

Riding on the edge!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!