Weblog en forum samengevoegd

Weblog en forum samengevoegd

Zonder jou geen wePowder. We hebben met z’n allen een mooie freeride community opgebouwd die in goede en slechte tijden voor elkaar klaarstaat. Het was ons al jaren een doorn in het oog dat discussies op weblogberichten na verloop van tijd wegzakten, simpelweg omdat er nieuwe weblogberichten werden geplaatst.

Blog = Forum

Aan de andere kant wilden we heel graag iets maken om de waardevolle en nuttige bijdrages in het forum beter uit te lichten op de forum pagina. De ene forumpost is de andere niet zullen we maar zeggen. Na lang denken hebben we besloten om forum en blog in elkaar te integreren. Zo is dit bericht een blogpost, maar is het ook zichtbaar in het forum.

Op weg naar een nieuwe run

Uitlichten

Populaire forumtopics kunnen we uitlichten op de homepage onder community en safety, zodat deze de aandacht krijgen die ze verdienen. Het kan dus zomaar zijn dat jouw tripreport ineens op de frontpage van wePowder staat. Ook ‘dubbele’ discussies, die zowel op het weblog als het op forum plaatsvinden behoren hiermee tot het verleden.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
Willem2kAuteur1 september 2015 · 15:18

Cool! Lijkt me een prima idee.

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Toerist
The_OAuteur1 september 2015 · 15:30

Like

And Also The Trees
Toerist
sannoAuteur1 september 2015 · 15:32

+1

Lawine piepers, je wilt er niet dood mee gevonden worden.
Expert
ieismAuteur1 september 2015 · 15:45

Yes. Topidee.

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Beginner
Tim3Auteur1 september 2015 · 16:09

Goed bezig!

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Gevorderd
AryenAuteur1 september 2015 · 16:41

Het beste idee sinds gesneden brood. :)

Ik kwam er vaak pas laat achter dat er een interessante blogpost was verschenen, daar ik standaard de forumpagina laadde om te zien of er nog wat loos was.

Gevorderd
Robert1968Auteur1 september 2015 · 19:34

Ziet er gaaf uit :)

Snowboarder 🤙
Beginner
xosAuteur1 september 2015 · 19:56

Cosmetisch een flinke opknap beurt. Een paar dingen die opvallen:

  • Wepowder is naast een site voor het weerbericht ook een community waar mensen kennis en verhalen delen. Met de nieuwe frontpage find ik het community aspect wel een beetje ondergesneeuwd omdat de diverse onderdelen in rijen onder elkaar geplaatst zijn. Zo zijn community en safety rij 3 en 4 en moet je redelijk scrollen om deze terug te zien. Misschien is een verticale indeling in kolommen prettiger. Op die manier staan de nieuwste berichten van iedere categorie altijd in beeld zonder te scrollen. Ik weet niet wat het doel en doorloopsnelheid van “uitgelicht” is en of het geschikt is om als je eens in de paar dagen kijkt of je dan daar alle nieuwe artikelen ziet langs komen? Maar ik vermoed dat we daar binnenkort wel eens advertenties terug zullen gaan zien.

  • De eerste post (momenteel weerbericht) is wel erg groot en prominent. Ik draai op een redelijke resolutie en dan alsnog wordt de helft van het scherm gevuld. Misschien dat het iets kleiner maken mensen helpt om wat meer overzicht te krijgen.

  • Een preview mogelijkheid op het forum zou erg fijn zijn.

Gevorderd
TeonAuteur5 september 2015 · 13:49

Ziet er allemaal netjes uit hoor.
Is die foto niet onderaan de Calcheira Bassa genomen? (http://wepowder.nl/playgrounds/livigno/routes/1030)

Schade. Ernussmarmalade.
Expert
meteomorrisAuteur5 september 2015 · 14:04

@@Teon, yep!!! En dank.

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!