Nieuwe wePowder: deel je bugs, klachten etc.

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 september 2015 路 13:59
    @3zel, zoiets hebben we nu al op de bestemmingspagina. Alleen zijn het nog 3 afzonderlijke grafieken. Sneeuwgrens, wind en sneeuwval afgelopen 14 dagen (zie bijvoorbeeld: http://wepowder.nl/playgrounds/gasteinertal). Zou je het liever in een enkele grafiek zien?

@Willem2k maak je geen zorgen. We gaan de mooiste tripreports actief pluggen op de homepage en mijn weerberichten. Ik ben namelijk net als jij ook fan 馃槈

@AlexanderHurk staat genoteerd. We gaan er naar kijken.

@sanno, wij worstelen er ook mee. We gaan de komende dagen kijken hoe het uitpakt en dan kijken we verder.
    Bugjes zijn genoteerd. Dank!

@Yves, dank
    @49, ja!
    May the powder be with you.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 2 september 2015 路 15:23

@ffKnallen, inzake het lawinebericht. Ik heb even gekeken naar les 4 Vallees (http://wepowder.nl/playgrounds/lesquatresvallees) en ik geloof dat ik je snap. Je zou graag willen weten in welke lawineregio je precies zit. Toch? We zijn aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Dat staat nog op ons lijstje, maar is van latere zorg omdat er nog geen lawineberichten zijn.
    meteomorris op 2 sep 2015 11:31

Inderdaad!!
    In Zwitserland en op diverse plaatsen in Frankrijk wordt er gelinkt naar een PDF met een algemeen Lawine bericht dat geldt voor het hele land en in de PDF worden vervolgens lawineregio's benoemd en dan is het altijd een hoop gegoogle om uit te vinden waar het gebied toe behoort...
    En dan kom je er achter dat Klosters bij het ene hoort Davos weer bij de andere, zelfde geldt dan ook weer voor Les Arcs en La Plagne. Maar lastig om nu aan te geven omdat er nog geen Lawine berichten op staan...ook geen prioriteit 馃槈
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 2 september 2015 路 20:09
    Gif'jes doen het ook nu nog niet als avatar?
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 2 september 2015 路 20:21
    Als ik in het paspoort op "edit" druk, zie ik de verschillende keuzes voor klimmen, dalen, etc.
    Bij "afdalen, gevorderd" en "klimmen, elite" past de uitleg niet in het kader.

En komt de freeride kalender nog terug?
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 2 september 2015 路 22:03
    Nog even iets over de notificaties: Ik heb nu 9 notificaties staan over posts in dit draadje. Ik moet ze allemaal aanklikken om de notificaties weg te krijgen, 1 notificatie zou genoeg zijn 馃槂
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • GPO
    Beginner
    GPO op 3 september 2015 路 11:42
    Is er een mogelijkheid om een overzicht te zien van alle skigebieden op een kaart zoals vroeger want ik vind deze niet meer?
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 3 september 2015 路 12:46
    Ziet er mooi uit mannen!

Ik mis de RSS feed. Komt die nog?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 3 september 2015 路 14:38
    Nog even iets over de notificaties: Ik heb nu 9 notificaties staan over posts in dit draadje. Ik moet ze allemaal aanklikken om de notificaties weg te krijgen, 1 notificatie zou genoeg zijn 馃槂 MarkieMark op 2 sep 2015 22:03

of dat de notificaties weg gaan zodra je het topic aanklikt, scheelt ook weer 9 keer klikken inderdaad. Verder is het even wennen maar ziet het er wel handiger uit!
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • marijejr147
    marijejr147 op 3 september 2015 路 16:33
    Mooie site! Maar ik heb nu een -zelfveroorzakate- bug. IN mijn profiel (Dutchess) heb ik mijn email veranderd, maar niet mijn wachtwoord. Als ik nu inlog met de oude email+wachtwoord, dan ben ik dus opeens Marijejr147 (en al mijn post kwijt enzo) maar inloggen met het nieuwe emailadres en hetzelfde wachtwoord gaat niet. Help?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 september 2015 路 13:26
    @marijejr147 Vraag op je nieuwe emailadres een nieuw wachtwoord aan via wachtwoord vergeten. Dan kun je als het goed is weer aan de slag.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 september 2015 路 13:34
    Er is een nieuwe update! Dank voor alle feedback so far.
    @ffKnallen, forecast pagina is aangepast (windsnelheid, sneeuwhoogte, hoogte gebied, gebieden op de kaart geplot). Wij vinden het wel tof. Is dit wat je zocht? (http://wepowder.nl/forecast)

@ffKnallen geen kruimpelpad onderaan (was designtechnisch niet te doen). Wel een link 'terug naar boven' na de laatste reactie.

@Sanno @ffKnallen, naar laatste post springen in het forum is geregeld.

@Rickvd, probleem met de tijd is opgelost

@MarkieMark, probleem met 'Ziller' is opgelost.

@Aryen, nee.
    @OsiruS, we gaan naar paspoort kijken. Freeride kalender voorlopig niet.
    @rollie @MarkieMark naar de notificaties wordt gekeken. Meer volgt.
    @cojack, voorlopig geen rss-feed.
  • Jac
    Beginner
    Jac op 4 september 2015 路 13:56
    Website is flink verbeterd! top werk gedaan deze zomer 馃槂

De pagina na de 'klaar'-button aan het einde van de safety academy module 1 geeft een fout. Crashreport verstuurd overigens 馃槂
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 september 2015 路 14:05
    @Jac thanks. We gaan ernaar kijken.
  • GPO
    Beginner
    GPO op 4 september 2015 路 23:16
    @meteomorris Is het mogelijk om ook een "alle skigebieden" optie op de kaart te krijgen voor een beter overzicht http://wepowder.nl/playgrounds? Niet alle gebieden zijn classic, geheimtips of schneelochs.
  • hooge048
    Advanced
    hooge048 op 5 september 2015 路 12:50
    Nieuwe regels in een PM gaan verloren na verzenden. Dwz., alles komt achter elkaar te staan en wordt zo een beetje lastig te lezen.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 5 september 2015 路 23:33
    Ik heb me reeds mateloos ge毛rgerd aan het 'duimpje +/ -' op de collega website van wintersporters en nu hebben we het fenomeen op wepowder ook. Ik kwam er per ongeluk achter toen ik een marktplaats topic van mijzelf een bump wilde geven en zag dat er dus mensen zijn die dit 'niet leuk' vinden.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 6 september 2015 路 04:21
    Ik heb me reeds mateloos ge毛rgerd aan het 'duimpje +/ -' op de collega website van wintersporters en nu hebben we het fenomeen op wepowder ook. Ik kwam er per ongeluk achter toen ik een marktplaats topic van mijzelf een bump wilde geven en zag dat er dus mensen zijn die dit 'niet leuk' vinden.

AlexSki op 5 sep 2015 23:33

Een betere reflectie van wat mensen van andermans posts vinden kun je niet krijgen toch? Of zie ik dat verkeerd?
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 september 2015 路 09:41
    Een betere reflectie van wat mensen van andermans posts vinden kun je niet krijgen toch? Of zie ik dat verkeerd? Rene op 6 sep 2015 04:21

@Rene mee eens, maar wat is er mis met een 'Marktplaats topic' ?
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 september 2015 路 09:56
    Positieve noot: de site ziet er lekker fris en overzichtelijk uit. Het was alleen even wennen voor mijn browser 馃槂

Wat ik wel mis is de mogelijkheid om je eigen topic te editen of is deze optie verdwenen?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 6 september 2015 路 15:38
    Ik deel ook de mening dat het handiger is om te zien wie de laatste post heeft gedaan dan zien wie het topic gestart heeft. Verder ziet het er fantastisch uit!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 6 september 2015 路 21:26
    Als ik op het bestemmingen gedeelte zit. Kan ik op de kaart niet een heel overzicht van alle gebiedjes zien. Je ziet op de kaart alleen maar het type gebiedje wat geselecteerd is. Dus classic of schneelog etc. Zou fijn zijn als er ook een optie is met selecteer alle typen.
    High Roller
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 september 2015 路 13:41
    @tank24 en de anderen met deze opmerking. We zijn er mee bezig!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 7 september 2015 路 13:48
    @meteomorris
    Terugkomend om mij eerdere opmerking over topic starter vs laatste poster. Ben ik er steeds meer van overtuigd dat laatste poster voor mij veel belangrijker is en ik zie dat ik niet de enige ben. De tijd van de laatste post zegt mij niet heel veel zeker omdat je in de view ziet welke posts nieuw zijn sinds je laatste bezoek (en dat in chronologische volgorde). Dus als je geen nieuwe kolom erbij wilt doen dan zou ik ipv tijd van laatste post laatste poster nemen.

Daarnaast is het ook wennen dat je niet op de titel moet drukken om naar de laatste post te gaan maar op het kleine grijze pijltje erachter. Er vanuit gaande dat je up-to-date wilt zijn is de laatste post relevanter en zou ik daarom verwachten dat het andersom zou staan.
    Toerisski
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 7 september 2015 路 18:04
    @meteomorris Super!! Ziet er top uit!
  • FrankvDelden
    Beginner
    FrankvDelden op 7 september 2015 路 20:41
    De site is aanzienlijk verbeterd, helemaal top!
    Het enige puntje wat ik heb is dat ik elke notificatie moet open klikken om hem op gelezen te krijgen.
    Dit is er onhandig zeker als je meerdere reactie op een topic hebt gehad.
    Follow me on: https://instagram.com/frankvdelden/
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 8 september 2015 路 18:35
    Misschien een beetje offtopic maar werkt de powderquest app nog? Hij haalt geen data binnen
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 9 september 2015 路 10:56
    Ik klik nog best vaak op dode links, onder het kopje populaire onderwerpen, rechts of onderaan de pagina.
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 9 september 2015 路 14:35
    ik zou liever zien dat het laatst geplaatste bericht als eerste wordt getoond.
    nu scroll ik eerst naar beneden of druk op laatste pagina om daarna ook altijd weer naar beneden te scrollen.

kan aan mij liggen........
    Onequiver
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 10 september 2015 路 11:56
    Ziet er goed uit!

Als ik zoek op .nl naar een gebied zoals Airolo dan linkt de suggestie naar de .com pagina van dit gebied.
    Maar het moet natuurlijk naar de .nl linken als ik op .nl zoek.

als ik enter ipv op de suggestie klik kom ik op http://wepowder.nl/search?q=airolo&MQMainSearchSubmit...=
    deze pagina is helemaal leeg.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 10 september 2015 路 13:27
    @Haagje Thanks! Is nu gefixed en werkt weer.
    @mark75 Wanneer je op het pijltje rechts van het forumonderwerp klikt dan ga je direct naar het laatst geplaatste bericht.
    @ijsbeer Als het goed is dan is het nu gefixed dat je naar de NL versie van Airolo gaat.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro