Kun je een bericht wat je reeds gepost hebt, nog aanpassen op je mobiel?
Op desktop kan dit, maar in mobiele browser zie ik geen mogelijkheid. Klopt dat?
Als je een nieuw marktplaats-topic aanmaakt kan je kiezen 'te koop' of 'gevraagd'... daardoor vul ik in de topic titel niet meer in dat het TE KOOP is. Vervolgens op het forum staat er dan een topic titel zonder 'Te Koop' ervoor *ik was in de veronderstelling dat door dat te selecteren ik het niet meer hoefde te typen)...
Waarom moet ik het selecteren als er schijnbaar niks mee gebeurt? Als die selectie-optie er niet is, denk ik er wel aan zelf 'Te Koop' ervoor te zetten in de titel...
Laatste dagen zie ik in de forecast soms centimeters staan en soms inches... lennart75 op 15 mrt 2017 17:12@lennart75 er is een man die wil dat wij America First zetten. Excuses voor de overlast.
Ik wilde net een reactie plaatsen met daarin een hoop linkjes naar andere forum posts op wepowder maar deze werd als SPAM gemarkeerd. Nadat ik de links weg heb gehaald kon ik de reactie wel plaatsen. Jammer dat het met de links niet kan.
Er is wel een workaround. Door de reactie te bewerken kon ik de links alsnog toevoegen...
tripreports als kopje hebben we geschrapt omdat die zelden gebruikt werd. meteomorris op 2 sep 2015 09:55 Over het kopje trip reports... Wat mij betreft was juist dat de kern van WE powder! Gedeelde stoke is dubbele stoke toch? 😃 Willem2k op 2 sep 2015 12:42
Even een oude wens naar boven halen. Ik merk dat ik toch wel vaak loop te scrollen in de 'chatter' op zoek naar trip reports. En sommige reports staan weer onder 'weblog'. Ik gebruik ze niet alleen als leesvoer bij gebrek aan sneeuw maar ook als voorbereiding op nieuwe trips. Er staat vaak waardevolle informatie in. Via de zoekfunctie kom je een heel eind maar liever in een oogopslag alle reports onder elkaar. Een forumcategorie tripreports + filter zou erg handig zijn 🙏🏻
Ik had het al een keer gemeld in een andere thread, maar in Firefox doen de staafdiagrammen van sneeuwhoeveelheid die er gaat vallen per dag niet. Op zowel de homepagina, als de forecast pagina als de kaartjes bij gebieden zelf: