ACE snowboards???

• fcmvanloon
    Beginner
    fcmvanloon op 24 september 2015 · 20:07
    hoi allen.

ik ben op zoek naar een nieuw all mountain board, nu kwam ik langs het merk ACE wat ik uit de omschrijving haal is dat dit board in het oostblok word gemaakt opzich niks mis mee, de wintersport zaken in de buurt hebben dit merk dan alleen niet.

nu mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? of is dit board zonde van het geld.

bvd
    fernando van loon
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 24 september 2015 · 21:56
    Nooit van gehoord en kan er zo snel ook niks over vinden. Tenzij je net begint met snowboarden zou ik er niet aan beginnen geloof ik.

Als budget belangrijk voor je is zou ik je aanraden een uitverkoopje te zoeken van bv Salomon, Rossignol of een ander 'ski' merk. Dat zijn over het algemeen kwalitatief prima boards en in de aanloop naar het seizoen zijn er vaak best wel mooie deals te vinden.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Art
    Beginner
    Art op 15 november 2015 · 12:51
    Budget en niveau zijn hierbij wel belangrijk voordat we met suggesties komen..
    Ik kwam laatst boards tegen van Vimana.. nieuw, niet super duur. Zeer degelijk. Niet zelf geprobeerd!

Ik kwam ACE inderdaad tegen op een webshop. Zelf geloof ik niet zo in de 'wij bundelen kwaliteit samen en kunnen de prijs laag houden' motto. Liever betaal ik iets meer zodat ik zeker weet dat ik goed spul onder mn voeten heb 😃

En ik weet niet waar je vandaan komt.. Maar de Burnside in Deventer is altijd een aanrader, hier hebben ze geen 'skimerken' maar wel erg veel keuze, en eventueel over jarig (maar nog niet gebruikte) boards die voor een wat schappelijker prijsje weg gaan 😃

succes!
    Ride all year !

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro