K2 Obsethed 189 met Salomon STH 16

• JasmijnRV
    Advanced
    JasmijnRV op 27 september 2015 路 13:06
    Te koop K2 Obsethed (189 cm) uit 2009 met Salomon STH 16 (DIN 8-16)
    Bindingen geboord op zoollengte 305 tot +- 318; staan op +4 van het midden (bij zoollengte 305). Ze zijn 105 mm onder de voet.

De skies zijn gebruikt, maar altijd netjes onderhouden. Kanten zijn in goede conditie, wat krassen in het belag maar deze zijn opgevuld en niet tot de kern. Er zijn wat hapjes uit de topsheet. 鈥╖e zijn ideaal voor alle omstandigheden van diepe poeder, piste tot harde sneeuw. Echte ragbakken. Skien heerlijk.

Ik heb al 2 jaar niet meer de mogelijkheid om ze mee te nemen in de winter, dus ik geef ze liever aan een nieuw baasje dan deze briljante dingen hier stof staan te vangen!

Prijs a 200,-
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 29 september 2015 路 16:17
    Heeeeele fijne skietjes kan ik beamen! Het zijn inderdaad rabakken bij uitstek, zwaar en stijf. Je kunt er met mach 10 mee door alles heen knallen, heerlijk! Buiten de piste zijn ze zeer koersvast, crud en verspoorde pow is een feestje. Op de piste kun je er heerlijk mee carven, je hebt dan wel snelheid nodig en vragen om de nodige input.

Ik vind ze zelf minder geschikt voor tussen de boompjes ivm beperkte wendbaarheid. Werkelijke lengte is ook meer richting de 193.

Verder hebben de ski's de meest robuste base die ik ben tegengekomen, echt niet kapot te krijgen. De rand van de topsheet is daarentegen weer zeer gevoelig voor butsen, echter boeit dat niet wat je hebt de bovenkant niet nodig om skieen馃槂
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 30 september 2015 路 08:40
    Van waar ben je ?
  • JeroenCT
    Beginner
    JeroenCT op 30 september 2015 路 13:51
    Ja, waar zijn ze te bekijken?
    let's conquer some mountains
  • JasmijnRV
    Advanced
    JasmijnRV op 30 september 2015 路 14:24
    Ik heb ze in Leusden staan, dat is bij Amersfoort
  • woutertichelaar
    Advanced
    woutertichelaar op 30 september 2015 路 16:46
    Wat Surfertje zegt; Same here. Fantastische ski's.

Stiekem zou ik best de 179 versie van deze skis willen hebben.
    one way to go down
  • JasmijnRV
    Advanced
    JasmijnRV op 12 oktober 2015 路 16:21
    Nog steeds beschikbaar 馃槂
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 13 oktober 2015 路 15:16
    Nog steeds beschikbaar 馃槂 JasmijnRosalie op 12 okt 2015 16:21

Hoewel het natuurlijk een prachtige ski is denk ik dat je vraagprijs wat aan de hoge kant is, het blijft een model van 6 jaar oud.. (Ik ski er trouwens nog met zeer veel plezier op)
  • JasmijnRV
    Advanced
    JasmijnRV op 14 oktober 2015 路 20:18
    Biedingen zijn ook gewoon welkom! 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro