Waiting time!

• skiester
    Advanced
    skiester op 1 oktober 2015 · 22:37
    Zo dan. Tis oktober. Het officiele koude seizoen is begonnen. Ik ben er weer klaar voor! Mn tassen staan al weer gepakt. Ik ben mijn collega's weer aan het irriteren met ski foto's, poeder verhalen en een aanhoudende klacht dat er nog niet genoeg sneeuw ligt. Wepowder staat weer op de dagelijkse internet routine.

Met andere woorden: Ik ben er klaar voor! En nu is het wachten. Wachten op de sneeuw, wachten op sneeuw in combi met een vrij weekend.

Waiting time is skifilms kijken, websites zoeken. Routes bepalen. Bedenken of mn 13 jarige zoon al oud genoeg is voor een lawine cursus, en of dat een goede reden is om hem daarvoor een paar dagen uit school te halen (tis ook leren toch?). Waiting time om Tonka nog even een beurt te laten geven. Zodat ie wederom ultieme poedermobiel kan spelen! 😀

De groepsapp Prali komt weer tot leven. Doron komt ook weer onder zn steen uitgekropen. Nou het resultaat daarvan komt ook zo. Ciao!!!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro