jerre op 4 oktober 2015 路 14:51
Beste poedervrienden
Ik ben op zoek naar een nieuwe, speelse poeder-ski, na wat opzoek werk heb ik een selectie gevormd.
-Line Mordecai (186cm, 141-114-138, 1870g, radius: 17m)
-Atomic Bent Chetler (185cm, 142-120-134, 2190g, radius: 19m)
-K2 Pettitor (179cm, 147-120-141, gewicht??, radius: 22m)
Zelf ben ik 1m80 en weeg 65kg. Momenteel ski ik op een Movement Chill-Out (185cm), ik ski vrij zwaar voor mijn gewicht en ben dus gewoon op grote latten te ski毛n.
De Line Mordecai lijkt mij het interessantst vooral vanwege zijn gewicht, ik zou er namelijk een alpine-tour binding opzetten en mijn eerste stappen in de tourski-wereld mee willen zetten. Deze ski blaast naar schijnt door slechte skiomstandigheden wat zeker een pluspunt is. Ik heb enkel schrik dat deze ski iets te mager gaat zijn op diepe dagen.
De Bent Chetler staat in mijn lijst omdat de ski zoveel lovende kritieken krijgt, en omdat ze ontworpen is door Chris Bentchetler natuurlijk 馃槈 Deze ski zal me niet teleurstellen op de diepe dagen, maar lijkt me iets te log wanneer de omstandigheden niet super zijn.
De K2 Pettitor staat in mijn lijst omdat ik weet dat hier velen op het forum met deze ski rijden. Dus had ik graag wat info gehad over hoe deze ski zich gedraagt.
Nu wil ik aan jullie vragen je mening te geven over mijn keuze en wat jullie denken dat voor mij de beste optie is?
Alvast hartelijk dank 馃槂
Shred in peace JP Auclair - Andreas Fransson - Erik Roner - Shane Mcconkey