Garmin Fenix 2

• joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 14 oktober 2015 · 17:12
    Nieuwe Garmin Fenix 2 Outdoor Horloge. Alle accessoire nog aanwezig, verpaking is wel ongeveer 3 maanden oud. Het horloge is vandaag binnen gekomen als vervangend product inverband met garantie (bij de andere zat er een virus op) Het horloge is helemaal nieuw, binnengekomen op 14-10. Reden verkoop is aanschaf van een ander horloge.

Vraagprijs €200.

http://link.marktplaats.nl/m975747551
  • dick
    Advanced
    dick op 14 oktober 2015 · 22:48
    Een virus op een fenix2? Ik dacht dat alleen de gps onbetrouwbaar was in dit model. Weet je het zeker?
    --
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 14 oktober 2015 · 23:26
    Nee dat was het vermoedden Garmin doet er geen uitspraak over. Horloge 'bevroor' regelmatig en viel af en toe uit waarna hij automatisch weer opstartte. Behoorlijk irritant. Hij mag weg omdat ik voor de looks van de Fenix 3 ben gevallen.
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 14 oktober 2015 · 23:27
    Nee dat was het vermoedden Garmin doet er geen uitspraak over. Horloge 'bevroor' regelmatig en viel af en toe uit waarna hij automatisch weer opstartte. Behoorlijk irritant. Hij mag weg omdat ik voor de looks van de Fenix 3 ben gevallen.
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 17 oktober 2015 · 23:42
    Kan een slotje op

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro