interessepeiling: Inkoop bindingfreedom-inserts 2.0?

• rollie
    Beginner
    rollie op 24 november 2015 路 15:54
    Ennnnn we zijn los! @WoutMartens @ErnstHendrikSprenger @Evan @Rollie @ieism @bertjebertje @Vinnie @TimV @Luukie25 ik ben nu bezig alle bestelling in deze docs te plaatsen, reageer als het niet klopt! Prijs per insert en uiteindelijke prijs is te zien.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jT6pWQ9-rlH2UJzjiYr7I51IzYgztj...
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • rollie
    Beginner
    rollie op 24 november 2015 路 15:59
    (hahaha en voor fouten in de docs, corrigeer me aub! 馃榾 )
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 24 november 2015 路 16:23
    @rollie
    Ik ben ook nog ge茂nteresseerd in 24 stuks.
    Kan dat nog meegenomen worden?
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Caspar
    Advanced
    Caspar op 24 november 2015 路 16:36
    @rollie heeft @evan mijn bestelling doorgegeven?
  • TimV
    Advanced
    TimV op 24 november 2015 路 17:05
    @rollie, ik zie men naam niet in de lijst? 馃構
  • rollie
    Beginner
    rollie op 24 november 2015 路 17:15
    whooops, ga t aanpassen allen!!
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 24 november 2015 路 17:48
    Hallo @rollie, kan je mijn naam nog in de lijst bijzetten met 40 stuks?
    Alvast bedankt voor de moeite!!
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • rollie
    Beginner
    rollie op 24 november 2015 路 19:06
    Dan is t bij deze gewoon vast, kan iedereen de onderstaande bedragen overmaken? (Let op, binnen Nederland verzenden is 3,95 extra. Alle plekken binnen een straal van 40 km vanaf Delft kom ik het gratis op de fiets bezorgen). Nog even een linkje voor de bedragen naar de docs: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jT6pWQ9-rlH2UJzjiYr7I51IzYgztj...
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 25 november 2015 路 13:24
    @rollie Heb je een idee van de portkosten richting Belgi毛?
    Ik maak zo snel mogelijk het geld over, alvast bedankt!
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • rollie
    Beginner
    rollie op 25 november 2015 路 13:29
    zowel voor Belgi毛 als frankrijk geeft postnl 13 euro aan... Maar misschien is er tot die tijd een toevallige reiziger opgedoekn.....
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 2 december 2015 路 20:45
    Ik heb een beetje ruim geteld en heb straks waarschijnlijk wat inserts over. Hier zou ik @pieterbartlema mee kunnen helpen maar die heeft er net 6 meer nodig dan ik er over ga hebben. Mocht iemand anders ook wat ruim geteld hebben en er een paar over hebben...
  • rollie
    Beginner
    rollie op 2 december 2015 路 20:47
    Oei, ik heb er 9 extra besteld om het een mooi rond aantal te maken dus dat moet net lukken!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 2 december 2015 路 21:01
    Da's een mooie meevaller. Ik heb gepm-ed en kom die van mij sowieso al ophalen... Eind goed al goed lijkt me 馃槂
  • pieterbartlema
    Beginner
    pieterbartlema op 3 december 2015 路 19:13
  • rollie
    Beginner
    rollie op 7 december 2015 路 12:07
    Heren! Helaas moet ik mededelen dat (ik had al gevraagd waarom t zo lang duurde) maar er wat drukte heerst bij bindingfreedom.... Kan iets langer gaan duren vrees ik. Dit is ook totaal niet wat ik had gewild en verwacht.... 馃槥
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 8 december 2015 路 10:23
    Rollie, betekent dit ook dat er nog bijbesteld kan worden 馃槂
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 8 december 2015 路 12:07
    Lees deze topic nu pas... maar hier evt nog een geintresseerde. Maar ook afhankelijk van hoeveel langer het duurt. Anders ga ik weer met inserts uit de Hornbach aan de slag 馃槈
    http://verticaldissidents.net
  • rollie
    Beginner
    rollie op 8 december 2015 路 18:24
    Jeej, snelle mailreactie dit keer en hij zou ze vandaag dan toch op de bus doen..ik heb 2 uur om eventueel extra te bestellen @Teleaddict en @dorfke
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 8 december 2015 路 19:19
    @rollie super, je mag er voor mij 18 bestellen

ik maak het geld vandaag nog over
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 8 december 2015 路 20:01
    Oei denk je dat ze wel nog voor de kerst binnen hebben? Moet nog 2 paar monteren voor japan (vliegen 7 jan)
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 december 2015 路 20:25
    Ik heb eventueel wel wat inserts over voor @Teleaddict als hij niet meer op tijd is. Laat maar weten hoeveel je er nodig hebt.
    splitfest.nl
  • rollie
    Beginner
    rollie op 8 december 2015 路 22:37
    @dorfke gedaan. @Vinnie Ik heb die vent echt lopen schoppen... beetje rot dat hij 't te druk had. 馃槥 Ik hou je op de hoogte!
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 8 december 2015 路 22:46
    Kan gebeuren @Rollie sowieso top dat je dit organiseerd laten we dat voorop stellen!

Ik heb nog bijna een maand...
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 december 2015 路 10:39
    @Rollie thanks. Zie je note nu pas, dus dat is jammer. Al denk ik dat ik te ongeduldig ben als het te lang gaat duren 馃槈

Ik heb er 32 nodig als ik zo snel ff rekenen (heb binding nog niet dus weet nog niet exact). @ieism, top van je aanbod. Als je zoveel niet kan missen bestel ik wel bij Snowcountry.nl . Ook geen probleem. Support your local shop 馃槈
  • rollie
    Beginner
    rollie op 9 december 2015 路 12:45
    @teleaddict ik heb iets extra. Komen we wel uit 馃槈
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 9 december 2015 路 20:03
    Rollie, kan je even je rek nr door pm'en. Zitten er wat belgen tussen de bestellers, kunnen we eventueel in 1 stuk doorsturen ipv telkens 13e te betalen.

Rollie, is kiala ook een optie (slechs 6euro)?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 9 december 2015 路 21:11
    @dorfke yes zal ik doen. Ja kan ook wel gok ik. Anders met alle belgen wat afspreken? 馃榾
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 17 december 2015 路 13:09
    iemand een tip voor een (web)shop (omgeving Utrecht) waar ik die rare inch boor en tap kan vinden? Of @emmer / @aryan , kan ik een keer bij jou langs fietsen en ze een avondje lenen?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 december 2015 路 13:49
    @Teleaddict Kom maar langs.

Misschien dat Gerritse ijzerwaren aan de Koningsweg 2 dat soort dingen kan leveren, of Pijper in de binnenstad?
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 17 december 2015 路 17:28
    Thanks @Aryen . We hebben contact.

@rollie , ik neem de bestelling van @ieism over. Hij heeft ze niet meer nodig. Ik zal je mijn adres PM'n, dan mag de verzending naar mij. Ik heb ook wel interesse in een paar extra. Want met de 50 van ieism kom ik er net niet....

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro