interessepeiling: Inkoop bindingfreedom-inserts 2.0?

• rollie
    Beginner
    rollie op 24 december 2015 路 21:08
    blijkbaar heeft bindingfreedom InSerts afgekort met 'IS'. Douane neemt z'n tijd. 馃槥
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 25 december 2015 路 20:21
    Seriously 馃榾...
    FUCK YEAH I AM FREE
  • rollie
    Beginner
    rollie op 25 december 2015 路 22:51
    Tja ze liggen daar nu al bijna een week...en ik krijg maar geen post over dat ik iets moet betalen / pakketje aan de deur... Bellen werkt niet. 馃槥
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 26 december 2015 路 15:37
    Zou mooi zijn als het deze week nog lukt. Ik kan er echt wel 16 gebruiken momenteel. 馃槥
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 26 december 2015 路 23:58
    Ik rijd maandag al terug naar de Alpen,maar misschien kan @Teleaddict tzt de mijne meenemen? (naar Stubai)
  • WoutM
    Expert
    WoutM op 29 december 2015 路 07:46
    Als het zo niet lukt kan ik het ook meenemen @bertjebertje. Ben t/m 15 jan. in NL.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 29 december 2015 路 12:07
    Ja, dat kan natuurlijk ook, top! @rollie, verstuur tzt de mijne maar naar @WoutMartens
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 29 december 2015 路 13:59
    Hier begint t ook te kriebelen. Binding komt 1 dezer dagen ook binnen. Kunnen alleen maar afwachten vrees ik... thanks voor het achteraan jagen @rollie

Prima @bertjebertje . Laat maar weten wat t wordt met @WoutMartens (ha Wout, AOCw Hans hier 馃槈 )

@Aryen , gisteren nog bij Gerritse geweest en de 24e bij Pijper. Geen van beide heeft iets engels in huis, dus we spreken elkaar binnenkort 馃槈 leer graag ook van jouw de do's en dont's. Heb nog wel de specs van UNC 5/16-18 op de tiende milimeters lopen vergelijken met M8x1.25 . Komt verrekte dichtbij moet ik zeggen, maar waag het toch maar niet.
    http://verticaldissidents.net
  • WoutM
    Expert
    WoutM op 29 december 2015 路 20:54
    Hee Hans @Teleaddict 馃槂
    Ik zoek de tap ook! Mijn lokale schroevenboer heeft hem niet, maar gaat kijken of hij hem kan bestellen. Laat me weten als jij hem toch ergens kan krijgen!
    De Amerikaanse draad is net wat fijner dan M8 en de standaard UNC draadgaten zijn in 3 stappen en hebben iets een aanloop om te snijden. De tap die op de site staat van Binding freedom is daarom ook geen standaard tap maar een insert (helicoil/schroefdraadhuls) tap.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 29 december 2015 路 21:16
    snowcountry heeft ze wel liggen maar ze staan niet los in de webshop: http://www.snowcountry.nl/quiverkiller-diy-starterskit.html... . Online kwam ik zo snel enkel sets tegen die dan gelijk e120,- kosten. Maar dan kan je van klein naar groot boren en tappen.

Ik had wat normerings tabllen opgezocht en de inches omgerekend naar milimeters en dan vergeleken. Het ging om verschillen van .1-.2 mm. Maar met name het verschil in voorboor gat maakte me wantrouwig. Zorgde voor minder vlees voor t draad. Al ik vraag me soms nog wel af hoeveel t uitmaakt gezien je in hout gaat tappen... Maar ik trek niet graag m'n bindingen uit m'n ski.

Suf, want toen ik dit thread zag was net aan het eind van een week dat collega's van me in de US zaten / ofwel bijna t vliegtuig instapten... Hadden mooi wat kunnen meenemen 馃槂
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 4 januari 2016 路 15:10
    @rollie

Hoe staat het ervoor?
    FUCK YEAH I AM FREE
  • rollie
    Beginner
    rollie op 4 januari 2016 路 16:06
    heb de brief met t juiste bedrag naar post nl verzonden (gaat allemaal per post, lekker traag). Wachten tot ze m nu inklaren.

馃槥
  • rollie
    Beginner
    rollie op 8 januari 2016 路 17:57
    Yesss, eerste afleverpoging is gedaan! Precies op dat ene uurtje dat ik even niet thuis was natuurlijk. Morgen meer kans 馃槈 Er zit weer schot in... na 2 maanden ongeveer 馃槥
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 januari 2016 路 19:44
    Vandaag wel gelukt? Verder niet hongerig 馃槈
  • rollie
    Beginner
    rollie op 9 januari 2016 路 19:53
    Met de juiste instructie aan m'n huisgenoten is t gelukt! Ik ben net 1 seconde thuis, morgen ochtend gaat alles direct de bus op/in. Mensen die het op willen halen of van de rskokbezorgdienst gebruik willen maken, PM eventueel wanneer je komt/tijd hebt.

P.S. het slopestyle event in Delft vanavond is praktisch naast m'n huis, mochten er ook parkratten dingen besteld hebben 馃榾 馃榾 馃榾
  • TimV
    Advanced
    TimV op 10 januari 2016 路 00:32
    Nice @rollie! Toevallig iemand die in het kort in de Franse Alpen/tarentaise passeert en die van mij zou kunnen meenemen?!馃榾

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro