Snowboardbindingen te koop gevraagd

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 29 oktober 2015 路 15:34
    Heeft een medewepowderaar toevallig een set snowboardbindingen liggen waar schoenmaat 39/40 inpassen? Voor een niet burton, niet -est board. Ik wil wel wat betalen maar niet heel veel, is voor een extra board namelijk.
    Mocht je een set hebben liggen die je toch niet gebruikt, laat het me even weten!

Dank!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 29 oktober 2015 路 18:35
    Hey,

Ik heb nog een oud setje liggen. Stelt heel weinig voor en zijn oud maar doen het nog prima en is super voor een extra set. Wat is je budget
  • thomas
    Tourist
    thomas op 30 oktober 2015 路 01:11
    geeft oldskool in dit geval meerwaarde of zoek je iets comfortabelers... ik kan je misschien wel voorzien van iets echt ouds, maar dan moet het ook wel voor iets echt leuks zijn 馃槂 als dit zo is dan hoeft het niks te kosten.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 30 oktober 2015 路 08:16
    Hoi @denniskoopman en @thomas, dank voor het aanbod! Het is echt voor een extra setje zodat ik een board uit kan lenen. Niet voor een oldtimer set up met nostalgische waarde. Comfortabel is goed. Ik dacht aan 50 euro. (Gebaseerd op oude bindingen die ik op marktplaats voorbij zie komen. )
    Wat voor bindingen hebben jullie liggen?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 30 oktober 2015 路 09:17
    Pb

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro