Tour- en splitavontuur in Niceland!

Tour- en splitavontuur in Niceland!

Een tijdje geleden gaven we de data voor de kick-off in december al aan je door, maar dit gaat ook een hele fijne trip worden. Epique biedt een fantastische reis naar IJsland aan. Dit is een once in a lifetime experience!

Wat ga je doen?

In IJsland draait het allemaal om avontuur, pionieren en vooral heel veel vette lijnen ontdekken en rijden. Tijdens deze 7 daagse trip gebruiken we vele mogelijke varianten om ons doel te bereiken. Het doel deze reis is poeder skiën en boarden in de onherbergzame omgeving van het noordwesten van IJsland. We gebruiken alle mogelijke manieren die IJsland ons biedt tijdens onze zoektocht naar poeder op uitgestrekte velden en steile couloirs die tot de kustlijn rijken. De pittoreske vissersplaats Isafjördur in het Noordwesten IJsland is onze uitvalsbasis tijdens dit avontuur.

De IJslandse bergen overwinnen we met tourski’s. Tijdens 2 dagen van ons avontuur verkennen we de IJslandse zee met een speedboot om nog nooit eerder geskiede gebieden te ontdekken. We worden afgezet aan de kust en gaan verder met onze tourski’s op zoek naar poeder. Één nacht zullen we slapen in de Kviar lodge op het onbewoonde schiereiland Hornstrandir. Hier wordt je helemaal één met jezelf en de natuur. Kortom deze trip is een zeer afwisselend (tour) skiavontuur in de fantastisch IJslandse natuur. We sluiten deze intensieve week af in het bruisende Reykjavik.

Planning

Uiteraard is dit onder voorbehoud, want we zijn afhankelijk van weers- en sneeuwomstandigheden:

  • Zaterdag: Vliegen vanaf Amsterdam, via Reykjavik naar Isafjördur
  • Zondag t/m donderdag: skitouren en spitboarden op het Noordwest fjord
  • Woensdag: Overnachten in de Kviar Logde op schiereiland Hornstandir
  • Donderdag: Eind van de middag vliegen we terug naar Reykjavik
  • Donderdag avond: afsluiting in Reykjavik
  • Vrijdag: in de ochtend vliegen we terug naar Amsterdam

Wanneer is het?

De trip vindt plaats van 16-04-2016 tot 22-04-2016.

Wat kost het?

Deze trip van 7 dagen kost € 1.845,00. Daarvoor krijg je 5 dagen tourskiën olv een gids, 6 overnachtingen en alle transfers. Kijk hier voor het totale overzicht van alles wat inclusief en exclusief is.

Hier vind je meer informatie over deze fantastische reis naar IJsland.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
JaapvRAuteur11 november 2015 · 10:49

De laatste keer dat ik op de kaart keek lag IJsland vlak onder de poolcirkel, maar wellicht heeft el nino ook hier effecten?
Niettemin nogal een vette trip!

Gevorderd
PoedertijnAuteur11 november 2015 · 13:12

Hee… is de prijs aangepast?

My drug is white powder. Deep, white powder.
Gevorderd
markindealpenAuteur11 november 2015 · 13:21

@@Poedertijn , ja idd, op de website iig (nog) niet.

Gevorderd
PoedertijnAuteur11 november 2015 · 13:24

@@markindealpen Lijkt me wel een vette trip.

My drug is white powder. Deep, white powder.
Elite
@MichieldRuijterAuteur11 november 2015 · 18:32

Prijs is inmiddels aan gepast! Zijn er vragen over de trip?

@MichieldRuijter
Gevorderd
markindealpenAuteur11 november 2015 · 20:36

Ja, wat kost de trip nou? Ik zie nergens iets aangepast.

Elite
@MichieldRuijterAuteur11 november 2015 · 21:53

Ik zie inderdaad dat de prijs hierboven niet klopt. Ik zal Arjen vragen het aan te passen.

Hier staat het volledige programma met de juiste prijs namelijk €1845
http://epique.com/skitouring/skitoer/2016-04-16-to-2016-04-22

@MichieldRuijter
Gevorderd
waingroAuteur11 november 2015 · 22:07

Volgens mij wordt de prijs van de zeilbootfreeridetrip en de gewone freeridetrip door elkaar gehaald.

De gewone trip vanaf land is volgens de website 1845 euro en die vanaf een zeilboot 2245

Zie http://epique.com/skitouring

AYSABTU - All your stoke are belong to us.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!