rossignol experience 100

• GuyF
    Beginner
    GuyF op 6 november 2015 · 10:27
    Hallo, heeft iemand al ervaring met deze ski? Ik weet niet of die afgelopen winter al verkrijgbaar was.

Ik zou deze winter een ski willen testen/proberen om in de toekomst mijn ski quiver wat uit te breiden.
    Momentel heb ik 2 paar ski's:
    - fischer worldcup rc4 sc: nog altijd tevreden van, natuurlijk alleen op de piste en vooral als het hard/ijzig is.
    - rossignol soul 7: hiermee heb ik 2 jaar geleden mijn eerste stapjes buiten de piste gezet. Voor mij kan deze ski veek aan, ook carven op de piste zolang de sneeuw niet te hard is en je niet richting mach 1 wil skien 😃

Ik ben nu op zoek naar een type ski met 95-100 mm onder de voet, een stijvere ski dan de soul7, goede edge to edge grip met voldoende camber. On - off piste: ongeveer 60 - 40. Radius van max 20m.
    Ik wil niet te veel toegevingen doen op de pisteperformance.

De experience past hier wel in denk ik, maar welke opties zijn er nog? Blizzard bonafide misschien.

Ik ben 1m81 en weeg 78 kg.
    Techniek, moeilijk om daar zelf over te oordelen. Maar een instructeur A (Belgie) heeft me vorig jaar tijdens een technische pistestage aangeraden om de opleiding tot instructeur B te volgen omdat mijn techniek zeker voldoet.
    Off piste heb ik voorbije winter de valuga afdaling geskiet in Sankt Anton.
    Op de piste ski ik graag snel/dynamisch.

Alvast bedankt voor de info 😃.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro