Flatland Split/tele/tourfest 2016

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 12 november 2015 路 16:06
    +1 voor ardt! Reken maar dat je het leuk gaat vinden en er een goed verhaal aan over houdt.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 12 november 2015 路 16:24
    twijfel twijfel.... Het klinkt zo gaaf (en ziet er puik georganiseerd uit) maar laat 2 dagen eerder wel alle verstandskiezen verwijderen (scheelt weer gewicht bij t skinnen 馃榾 )... 馃槥 rollie op 12 nov 2015 14:17

Glaasje champagne extra en dan voel je er niks meer van toch? 馃槈 Willem2k op 12 nov 2015 15:38

tja, en dan gewoon een blender op batterijen in de rugzak mee. 馃榾
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 november 2015 路 16:39

tja, en dan gewoon een blender op batterijen in de rugzak mee. 馃榾 rollie op 12 nov 2015 16:24

Puik plan! 馃槈
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • FireFlyer
    Beginner
    FireFlyer op 12 november 2015 路 21:01
    Oke als je dit verhaal gelezen hebt , dan moet je gewoon gaan boeken.
    En nu maar effe hopen dat die 5 extra plekken nog niet allemaal weg zijn.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 november 2015 路 09:14
    @Rollie Ik denk dat twee dagen te kort is, maar overleg het met je tandarts. Hij kan nu wel al inschatten hoe moeilijk ze te verwijderen zijn. En vraag meteen of je de afspraak niet een weekje kan verzetten. 馃槂
    Je zal pijnstillers krijgen, en dat kan met reizen al vervelend zijn (misselijk). En een ontsteking komt ook nog wel eens voor, dat is ook minder als je op trip bent.

De gidsgroepen zijn momenteel allemaal uitverkocht, er is een reservelijst voor de volgende gids. Als je daar op wil stuur dan even een mail of PB.
    splitfest.nl
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 13 november 2015 路 10:13
    Is er ook een reservelijst voor telemarkers? Misschien heb ik nog wel een paar mensen die mee willen. Bij hoeveel wordt de volgende gids geboekt?
    Het gaat beter als je denkt.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 november 2015 路 10:17
    @w00ter Zeker! Als ik denk dat we makkelijk een volgende groep vol krijgen boeken we de volgende gids, bij vier personen ongeveer.
    splitfest.nl
  • WeirdHatGuy
    Beginner
    WeirdHatGuy op 13 november 2015 路 10:54
    Super gaaf, maar ja heb al een vakantie staan dan.. me eerste off-piste road trip xD
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 13 november 2015 路 11:26
    Wat is dat eigenlijk voor soort? Die telemarkers? Moeten we als splitters nog ergens rekening mee houden? josvboxtel op 11 nov 2015 20:17 Hangt natuurlijk van de specifieke telemarkers af, maar ik hoor ze wat minder klagen over kapotte gear. Als je minder controle hebt, kan je ook minder controle kwijtraken als je gear je in de steek laat 馃槈 Verder is @ieism 's tabel spot on
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 13 november 2015 路 15:29
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 november 2015 路 17:12
    Zo, eentje in kleur 馃槂

• willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 14 november 2015 路 23:01
    Is dat de jaccuzi, daar in die aanbouw rechts?
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 15 november 2015 路 10:59
    @tellie-G neem jij de Granola-bars mee?
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 16 november 2015 路 10:45
    @tellie-G neem jij de Granola-bars mee? EmileHendrix op 15 nov 2015 10:59

ik weet niet of ik die van @josvboxtel kan overtreffen maar doe mn best 馃槈
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 16 november 2015 路 21:23
    Ik daag iedereen uit een poging te doen! 馃槈
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 16 november 2015 路 21:58
    accepted 馃槈
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 16 november 2015 路 22:00
    Ik ben te lui om zelf repen te maken en ga voor de Adrian oplossing: Een grote ziplock met trail mix. 馃槂
  • ieism
    Tourist
    ieism op 16 november 2015 路 22:40
    Ik doe natuurlijk mee. Dat niet alleen, we maken er ook meteen een offici毛le Splitfest Granola contest van.

Wat zijn de regels:
    1. Sharing is caring, dus maak lekker veel.
    2. Geen prefab bullshit, echt zelfgemaakt.
    3. Wafels reken ik ook altijd goed.
    4. De lekkerste wint, maar het moet als brandstof ook werken dus geen Mars gaan fabriceren.

Ik ga een hele mooie prijs bedenken hiervoor, begin maar vast te bakken.

splitfest.nl
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 17 november 2015 路 08:18
    Omnomnomnomnom. Ik ga ook bakken 馃槂
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 november 2015 路 09:31
    Even een update. We hebben nog maar 1 telemark plek in de gegidste groep, het ziet er nu niet naar uit dat er een tweede gidsgroep gaat komen voor telemarkers. Vrije rijders op tele kunnen nog wel gewoon aanhaken.

De allerlaatste gidsgroep onder leiding van Daniel Tomaschek zijn nog 3 plekken beschikbaar. Dit is een splitboard groep maar hier zijn ook ski毛rs van harte welkom.

Als dit vol is komen er dus geen nieuwe gidsen meer bij, dus niet te lang twijfelen.
    splitfest.nl
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 17 november 2015 路 11:20
    Ja, ik zit zwaar te twijfelen. Ik moet zolangzamerhand zelf mijn beslissingen wel kunnen maken maar een gids kan de dingen veel beter zien dan ik... maar zo groot is mijn portemonnaie nou ook weer niet.....sjeeeees... keuzes, keuzes..
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 17 november 2015 路 11:21
    PS: ik ben niet zo goed in granola bars. Tibetaanse gemberthee daarentegen kan ik zo inelkaar draaien. (Mocht dat niet bevallen is er altijd nog champagne..)
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 17 november 2015 路 12:01
    [durft niks meer te vragen...] Aan stoke & enthousiasme gelukkig geen gebrek 馃榾 Krijg er elke dag meer zin in! [\durft niks meer te vragen...]
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 17 november 2015 路 12:16
    Tof al dat enthousiasme te zien. Dan begint het bij mij toch ook te kriebelen... Zou dit een mooi start van mijn ski seizoen kunnen zijn???
    White room,Pillow lines,I rule
  • poling
    Beginner
    poling op 18 november 2015 路 10:31
    nice, net geboekt! nu al zin in. en ik ga ook een poging doen voor het maken van bars
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 18 november 2015 路 12:21
    @telemikey JA. Nog niet geboekt dan??

(Hoe is de knie??)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 18 november 2015 路 15:49
    Ja, ik zit zwaar te twijfelen. Ik moet zolangzamerhand zelf mijn beslissingen wel kunnen maken maar een gids kan de dingen veel beter zien dan ik... maar zo groot is mijn portemonnaie nou ook weer niet.....sjeeeees... keuzes, keuzes.. Dutchess op 17 nov 2015 11:20

Je hoeft die beslissingen niet all茅茅n te maken he? Ik was vorig jaar ook blij dat ik bv. met @Aryen of @tellie-G kon overleggen over bepaalde situaties. Dat was juist super leerzaam en wat mij betreft juist 茅茅n van de dingen die splitfest zo tof maken.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 18 november 2015 路 22:27
    @Willem2k Je hebt he-le-maal gelijk! Daar kijk ik naar uit! Veel splitten, veel leren, veel granola bars!
  • buhian
    Beginner
    buhian op 19 november 2015 路 12:44
    Ik vraag me toch elke keer af waarom ik er naar uit kijk weer nieuwe posts in dit topic te zien terwijl ik weet dat ik niet mee ga en de stoke er zo van af spat dat ik dat wel graag zou willen...

Zal wel de massochist in mij zijn...
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 19 november 2015 路 19:00
    @Dutchess: het rap de goede kant op maar ik weet nog niet of ik (zo vroeg in het seizoen) al voldoende ski klaar ben (belastbaarheid blijft een aandachtspunt). Ik moet binnenkort eigenlijk eens langs Snowworld oid om mijn knie te ski-testen...
    White room,Pillow lines,I rule

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro