Jones Mountain Twin Split 159 + Spark binding Medium + Gecko vellen + Evoc 20L ABS zip-on

• MrMikey
    Advanced
    MrMikey op 15 november 2015 · 12:10
    Te koop: Jones Mountain Twin split (159cm lang, 25.8cm waist, mid wide), en Spark Afterburner binding met nieuwe straps, goed voor boots maat 41-44, boardlengte ideaal voor persoon 1m70-1m80 en +/- 65-80kg, met Gecko vellen, Voile pucks & puck guide om de pucks af te stellen.

Is gebruikt, board en vellen zijn nog in zeer goede staat. Bindingen zijn in goede staat, straps zijn nieuw, base in alu krijg je niet kapot.
    Maar ik zeg er eerlijkheidshalve bij dat de heel risers van de bindingen nog goed bruikbaar zijn, maar ingeklapt zitten ze niet meer zo strak als wanneer ze nieuw waren. Wellicht makkelijk op te lossen met een beetje ducktape rond de risers... inventief zijn & deze bindingen gaan nog jaren mee! Ik probeer zelf eens of dit lukt.

Wordt verkocht omdat ik een nieuwe set heb.

Vraagprijs voor de set: 850eur, doe een bod / stuur PM indien interesse.
    Enkel af te halen in Belgisch Limburg, of ergens af te spreken op de as Maastricht-Brussel (E314).

Evoc 20L ABS Zip-on apart te koop aan 40eur.

• MrMikey
    Advanced
    MrMikey op 21 november 2015 · 15:42
    probleempje met de heel risers simpel opgelost: eruitgehaald, effe aangeduwd & terug gestoken. werken nu weer zoals nieuw.
  • MrMikey
    Advanced
    MrMikey op 30 november 2015 · 20:38
    Splitboard set is verkocht (evoc Zipon wel nog te koop). Maar topic mag gesloten worden.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro