Nordica Hell & Back te koop (Vipec/Dynafit speed)

• Rogier
    Elite
    Rogier op 16 november 2015 · 18:41
    Ik heb twee paar Nordica Hell & Back te koop. Beide 185 lang. Een uit 2013 (Dynafit speed) en de ander uit 2014 (Diamir Vipec). Beide sets zijn gemonteerd op 330mm. En in zeer goede staat. Heb ze altijd zelf onderhouden en dus slechts liefkozend over de machines heen gehaald.

Beide ski's verkoop ik voor € 250,- per paar.

Enige nadeel. Ze zijn nu in Frankrijk. Ze kunnen hier worden opgepikt of begin januari in Nederland zijn en dan in Gouda worden opgepikt. Of eerder als er poedervriendjes langskomen, wat vaak het geval is begin december 😉
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 november 2015 · 19:09
    Beide ski's verkoop ik voor € 250,- per stuk.
    Rogier op 16 nov 2015 18:41

Dat is €500 per paar? 😉

En inclusief bindingen?
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 17 november 2015 · 10:40
    Nee ik heb twee paar te koop. Dus een paar ski's voor 250 euro 😉
  • HugoW
    Advanced
    HugoW op 17 november 2015 · 19:19
    He Rogier,

Ben geïnteresseerd in de 2014 (Diamir Vipec) set. Als ze voor eind januari in Nederland zijn kan ik oppikken in Gouda.

Ben bereikbaar op 06 535 22 128.

Gr,

Hugo
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 20 november 2015 · 11:17
    Hoe vind je die Vipecs, vergeleken met Dynafit?
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 24 november 2015 · 12:29
    De Vipecs zijn naar alle waarschijnlijkheid verkocht! Dus alleen de speed is nog beschikbaar

@JaapvR: Vipecs skiet meer als een alpiene binding. Front release is prettig idee. Skistoppers zijn fijn. Maar de Dynafits zijn lichter, meer fool-proof en hebben minder last van ophopende sneeuw bij het in skistand plaatsen. Beide prima bindingen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro