Peak Performance Heli Alpine Outfit Maat L z.g.a.n.

• Oteeling
    Tourist
    Oteeling op 22 november 2015 · 11:15
    Ik ben benieuwd of er enige interesse is in mijn Peak Performance Heli Alpine outfit. Ik wil namelijk zelf weer een nieuw Peak Performance Heli Alpine outfit aanschaffen alleen in een andere kleurencombinatie..

Het gaat om de volgende items

Peak Performance Heli Alpine jas (G37274001 Heli Alp J)
    -Kleur: groen met paarse rits (4L1)
    -Maat: L

Peak Performance Heli Alpine broek (G4090004 Heli Alp P)
    -Kleur: Oranje met paarse rits (84F)
    -Maat: L

Nieuwprijs bij elkaar was 1.199,- euro.

Peak Performance behoort tot de absolute top als het gaat om functionele en stijlvolle skikleding. Het Zweedse merk staat bekend om haar frisse design, hoogwaardige kwaliteit en gebruik van stevige materialen.

De Heli Apline serie is een zo genaamde Hardshell uitvoering. Hierdoor kun je mooi met laagjes werken en heb je het nooit te koud of te warm. Deze ski-outfit is, naast ademend en wind- en waterdicht door het gebruik van Gore-Tex materialen, ook nog eens extreem licht en flexibel. Hierdoor blijft hij zeer comfortabel tijdens de grootste inspanningen en kun je altijd vrij bewegen.

De jas en broek hebben verschillende zakken en ventilatieopeningen met waterdichte ritsen. De naden zijn getapet waardoor ze niet schuren onder een rugzak. De broek is zelf helemaal van boven tot onder open te ritsen.

De Heli Apline serie behoort tot de top of the line van Peak Performance. Beter dan dit bestaat momenteel niet.

De outfit is in een zeer nette staat! Zo goed als nieuw! Enige minpuntjes is een klein vlekje op de linkerbroekspijp en onder aan de broek de kleine beschadiging door het gebruik (lopen en skiën, veel voorkomend bij ieder ski pak) Ik heb het zelf nooit storend gevonden.. (ik zeg het er op voorhand maar eerlijk bij)

Vraagprijs voor dit moois: 499,- euro (prijs is bespreekbaar en sta open voor een reel bod)

Serieuze interesse ? Neem dan contact op via PB of email ... Geen interesse geen reactie aub

Gaat als complete set weg..

"Minpuntjes"

Go hard or go home
  • Oteeling
    Tourist
    Oteeling op 22 november 2015 · 11:27
    Go hard or go home
  • Oteeling
    Tourist
    Oteeling op 30 november 2015 · 17:11
    Gereserveerd
    Go hard or go home
  • martijnr
    Beginner
    martijnr op 6 december 2015 · 10:34
    Mooi setje 😉
    martijnr
  • Oteeling
    Tourist
    Oteeling op 7 december 2015 · 00:20
    Verkocht, mag een slotje op!

@ martijnr, dank je... zie dat jij de zelfde set hebt, gaaf ! Ik ga nu skiën in de one piece van de Peak Performance heli serie (donker blauw met rode rits)
    Go hard or go home

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro