Nieuwe / ongedragen Deeluxe Spark XV TFP boots. De boot ontworpen door en voor Xavier de Le Rue. Dit is de ideale snowboard-boot voor als je de backcountry in gaat. Met een stevige Vibram zool heb je tenminste écht grip als je een hike moet zetten. En mocht dat niet genoeg zijn, zijn crampons makkelijk te bevestigen.
Ideale boot ook om mee te splitboarden. Lekker stijf en toch zitten ze als pantoffeltjes. Ware het niet dat ze me nét te klein vallen. Ze zijn maat 43. Ik heb 42,5, maar ze vallen mij zelfs nog te klein. Dus zeg maat 42. Dus helaas, helaas moet ik ze verkopen. Nieuwprijs € 449,-. Wepowder prijs 220,-. Dan heb je voor weinig écht top snowboard boots.
Ze zijn te passen/bewonderen in Amsterdam.
@Poedertijn, ikzelf woon in Dendermonde, België. Maar na je reactie te lezen dat voor iemand met maatje 42 de boots zelfs nog te krap zijn zal ik ook moeten afhaken vrees ik. Zelf heb ik doorgaans maat 42,5/43 dus dat zal voor mij ook niet goed zitten. Toch bedankt voor de moeite!
@PieterPOW neuj… helaas, dan gaan ze zeker niet passen. Ik heb zelf ook 42,5. Bizar hoeveel deze boots kleiner vallen dan de aangegeven maat (43 naar 41,5/42)
@Poedertijn heb ik bij mijn 32's Jeremy Jones pro model ook. Ik rijd daarin een maat 44 terwijl ik mijn DC gizmo's maat 43 reed, en die waren zelfs wat aan de ruime kant.