Backpack gezocht.

• T_omm80
    Tourist
    T_omm80 op 25 november 2015 · 02:23
    Hallo allemaal,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum en sinds een aantal jaar ontzettende fan van poeder! Ik keek sinds klein af aan al op tegen de stoere mannen/vrouwen die buiten de pistes aan het genieten waren.
    Nu ben ik er zelf ook steeds meer mee bezig en ben dan ook de nodige spullen er voor aan het aanschaffen.
    Nu ben ik nog op zoek naar een mooie rugzak waarin ik in de toekomst mijn 3-eenheid, een extra laagje, wat te eten en drinken en de overige benodigdheden in kwijt kan, en dat allemaal net wat meer geordend als in mijn 'vet coole toen bij me outfit passende (waardeloze) rugzak als die ik nu heb op mijn foto...'.
    Het enige probleem is dat ik het moet doen met een simpel studenten salarisje..

Dus heeft er iemand een tip voor een rugzak, of toevallig nog een mooie 2e hands rugzak over voor een leuk prijsje, please let me know!
    ( ik ben een beetje op zoek naar een rugzak zoals de Ortovox Freerider 24 of iets wat die kant op gaat).

Groet,
    Tom
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 25 november 2015 · 04:24
    welkom hier Tom ,

ik heb nog een black diamond met avalung voor je liggen mag voor 50 euro weg , altijd met veel plezier gedragen .
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 25 november 2015 · 06:59
    Ik heb een The North Face Patrol 24 in zeer goede staat liggen.

45€
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 25 november 2015 · 08:17
    Heeft uiteraard een vak voor de veiligheidsspullen, skibril en een vak voor extra lagen en eten. Er zit ook een speciaal geisoleerd vak in voor een camelbag. Voldoet denk ik goed aan je eisen. Hij is bij mij inmiddels overbodig geworden.
  • BasV
    Beginner
    BasV op 25 november 2015 · 10:16
    http://wepowder.nl/forum/topic/212350

Ik had het bovenstaande topic een tijdje terug opgeslagen voor het geval ik in de toekomst een nieuwe tas nodig had. Stonden wel een paar mooie tussen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro