Help Berber de Freeride World Tour in!

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 26 november 2015 · 16:02
    Berber Semmelink staat al jaren in de sneeuw. En niet onverdienstelijk. Ze heeft een paar goede scores achter haar naam staan. Ze wil dit jaar een nieuwe zwengel aan haar ambities geven.

Stel je voor dat jouw euro's haar daarbij een beetje helpen: http://www.dreamordonate.nl/3673-freeride-ski-comeback...
    May the powder be with you.
  • Berber
    Expert
    Berber op 26 november 2015 · 17:11
    Hartstikke bedankt Morris! Ik ben werkelijk iedereen voor zijn ondersteuning heel erg dankbaar! Ondersteuning doordat mijn 'Campagne' wordt gedeeld en natuurlijk maakt een paar 'gedoneerde' euros me nog gelukkiger!
    Het is al altijd echt heel moeilijk geweest om mijn budget bij elkaar te krijgen, maar ik 'bedel' nou eenmaal niet graag om geld. Dit jaar moet ik het anders zien omdat ik werkelijk geen budget meer heb maar absoluut nog de kans wil aanpakken om weer met de Freeride Top mee te kunnen skien!
    Ik ben mijn ziekte nu zo goed als de bazin geworden (na 2 jaar vechten) en voel me weer sterk & snel ! Mijn motivatie spuit al weken over en de eerste sneeuw veroorzaakt dat ik niet meer kan wachten!
    Ik wil iedereen nu al vast bedanken die mij willen helpen om mijn droom, een werkelijke Come-back, te kunnen gaan realiseren!
  • Berber
    Expert
    Berber op 26 november 2015 · 17:12
  • Berber
    Expert
    Berber op 26 november 2015 · 17:13

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro