Gezocht horeca medewerk(st)er

• onno
    Tourist
    onno op 26 november 2015 · 16:26
    Hoi,
    Wij hebben een bar restaurant auberge aan de piste in Samoëns, Frankrijk en voor de uitbreiding en versterking van ons team aan de 'voorkant' voor het winterseizoen 2015/2016 zijn wij op zoek naar nog een jongen of meisje die weet waar het om draait in de horeca, kortom hard werken hard lachen hard skiën.
    Hiertegenover bieden wij accomodatie, skipas, heen en terug reis en een salaris.
    Denk jij hieraan te voldoen of ken je iemand die hieraan voldoet laat dan een berichtje achter en dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
    Groetjes, Onno
  • iesja
    iesja op 7 december 2015 · 09:45
    Hoi Onno,
    Ik ben erg geïnteresseerd in de vacature die jullie hierboven hebben geplaatst. Als ik nog niet te laat ben, zou ik graag met jou/jullie in contact komen!
    Groetjes,
    iesja
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 december 2015 · 09:59
    @onno, zie berichtje van @iesja
    May the powder be with you.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 7 december 2015 · 11:16
    @onno is het per direct en tot wanneer ongeveer? En valt 27 jaar ook nog onder de noemer 'jongen'? Ben net afgestudeerd en nog geen baan in het verlengde daarvan kunnen vinden, dus wellicht is dit een toffe tussenstap.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro