BCA Lawine Airbag gezocht

• JelmerD
    Beginner
    JelmerD op 26 november 2015 · 18:26
    Beste Wintersporters,

Onlangs heb ik twee rugzakken aangeschaft een BCA Float 22 en een BCA Float 32. Ik heb deze rugzakken aangeschaft om te gebruiken als tourpack en als dagpack. Toen ik deze rugzakken kocht wist ik dat er geen lawine materiaal inzat vandaar dat ik ze ook voor vrij weinig geld op de kop kon tikken. Ondertussen begint het toch een beetje te kriebelen en ben ik benieuwd of ik er een volledige lawine rugzak van kan maken.

Deze rugzakken bestaan uit 4 onderdelen 1 de rugzak zelf, 2 de trigger, 3 de cilinder en 4 de airbag. Nu wil het dat ik onderdeel 1 tm 3 al in mn bezit heb.

Maar ik ben nog op zoek naar een losse BCA airbag. Deze zijn namelijk zelf te monteren en demonteren. Zelf heb ik contact op genomen met de Zwerfkei, Snowcountry, Bever en wat losse winkels tot dusver zonder succes.

Ik verwacht niet dat het gaat lukken maar weet iemand van jullie of ik ergens een losse BCA airbag kan kopen?

Bij voorbaat dank voor het meedenken.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 26 november 2015 · 19:31
    contacteer BCA direct, zijn relaxte lui. Ze kunnen je vast helpen.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 26 november 2015 · 19:50
    +1 direct met BCA contact opnemen. Of misschien eerst nog Edge Trading proberen
    www.edgetrading.nl
    Toerisski

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro