Tourskischoen geschikt voor Techbinding [43-43.5, 27.5?]

• Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 29 november 2015 · 13:54
    Beste WePowderaars,

Ik ben op zoek naar een paar toerschoenen die ik kan gebruiken op- mijn nog aan te schaffen -nieuwe tourski set. [K2 annex 98 met TLT Radical ST ]. Ik had gehoopt iets goedkoops op de kop te kunnen tikken om de set compleet te maken, maar met de prijzen in de winkel blijft er geen geld over voor de ski's zelf!

Over mij:
    -Ik ben zelf 22, 1.86m lang en weeg 70kg.
    -Ik ski sinds mijn 5e een weekje per jaar (en wil ik graag uitbreiden!)
    - Heb nu twee keer met een gids een week getourt (op eigen verouderd materiaal)
    - en heb eigenlijk altijd gehuurd of tweedehands gekocht. Qua pasvorm dus zeker de moeilijkste niet.

Eis: Dat de schoen is niet de aller zwaarste uit het segment is, zodat ik er ook stijgijzers onder kan binden en mee kan klimmen.

Heeft iemand toevallig nog iets liggen wat voor een leuk prijsje weg mag,?

Raoul
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 29 november 2015 · 14:11
    Kun je niet beter nieuwe schoenen kopen, zodat die zich nog naar je eigen voeten kunnen zetten (eventueel zelfs op maat laten maken...) en dan 2e hands ski's en of bindingen kopen? Dat lijkt mij gunstiger dan nu oude schoenen kopen met gloednieuwe bindingen. Er worden hier best vaak leuke setjes aangeboden.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 29 november 2015 · 15:43
    Ik zou idd eerder tweedehands ski's kopen dan schoenen.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 november 2015 · 17:24
    Ik heb nog Scarpa maestrale RS staan. 1 week gebruikt met Intuition wrap liner (2 dagen gebruikt).
    Licht, stijf.
    175 euro.
    Toerisski

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro