2015 K2 Shreditor 112/1.89 en 2014 K2 Annex 118/1.88

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 29 november 2015 · 16:35
    Twee sets dikke freerideski's te koop.

2015 K2 Shreditor 112 in 1.89
    Outline 135-112-130mm
    Marker Baron EPF 13 (Large, zoollengte 305-365mm)
    Compleet met K2 stijgvellen

Speelse maar solide freerideski met toerbare binding. Hele fijne ski voor wat grotere skiërs die een goede allrounder zoeken met een voorkeur voor poeder. Heeft een onderhoudsbeurtje nodig, die ik nog even laat doen voordat ie wordt verkocht zodat hij helemaal strak is.

Vraagprijs 350EUR

2014 K2 Annex 118/1.88
    Voorzien van Dynafit TLT Radical FT 12s (gemonteerd op 325mm, ca. 12,5mm +/- verstelbaar)
    Outline 147-118-135mm
    Compleet met K2 stijgvellen en 120mm Dynafit crampons

Dikke big-mountain ski met relatief lichte binding waardoor er dus goed op te toeren is. De Annex 118 is een superstabiele bak met veel controle in groot terrein. Door de goede demping ook goed te skiën in verspoord terrein en als de omstandigheden wat harder zijn. Ziet er nog supergoed uit en is na zijn laatste onderhoudsbeurt niet meer op de sneeuw geweest.

Vraagprijs 400eu

"Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 29 november 2015 · 16:44
    Oeps, ik zit een beetje te kloten met het uploaden van de plaatjes. Het laatste plaatje hoort natuurlijk bij de Shreditors.

Hier nog een review over de Annex 118.

"Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • jerre
    Beginner
    jerre op 1 december 2015 · 19:48
    Beste, waar zijn deze te bekijken? ben namelijk geïnteresseerd in de shredittor! Alvast Bedankt! Jeroen
    Shred in peace JP Auclair - Andreas Fransson - Erik Roner - Shane Mcconkey
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 2 december 2015 · 23:11
    Hai Jeroen,

Ik zat me later te bedenken dat ik de advertentie wel even iets netter af had kunnen maken met bijvoorbeeld mijn gegevens.

De ski's staan in Haarlem en zijn daar uiteraard ook te bekijken. Ik kan ze redelijk makkelijk meenemen naar Amsterdam centrum onder kantoortijd, want daar werk ik. En ik ben morgen (3 december) einde van de middag/begin van de avond bij MK om ze even een onderhoudsbeurtje te geven, dus dan zou je ze daar ergens kunnen bekijken/ophalen.

Ik ben te bereiken op 06-2000 1001 of bas aapje powder chase punt com
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 3 december 2015 · 21:09
    De Shreditors zijn verkocht!

Aanvullend: ik ben ook bereid de Annex 118 te splitten, de bindingen te demonteren (pin-bindingen op deze ski's is niet iedereen zijn flavour). Dan zouden ze verkocht kunnen worden als:
    - Annex 118 + skins, prijsindicatie €250,-
    - Dynafit TLT Radical FT 12s, €200,-
    De crampons bewaar ik dan weer voor een ander mooi projectje...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro