Pieper oefenen rondom Leiden of Amsterdam?

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 29 november 2015 · 17:01
    Zijn er nog geïnteresseerden om binnenkort op een vrijdag middag of weekend een paar uurtjes te gaan pieper zoeken ergens tussen Leiden en Amsterdam? Dat kan natuurlijk niet vaak genoeg gebeuren 😃 Gezellig, leuk en leerzaam! Als er animo is maak ik even een datumprikker aan om wat af te spreken!
  • FireFlyer
    Beginner
    FireFlyer op 2 december 2015 · 00:44
    zeker interesse ..
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 2 december 2015 · 07:42
    Als het een beetje in de buurt van Leiden is ben ik er wel bij!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 2 december 2015 · 08:24
    Top! Nog even iemand erbij scoren.. 4 of 5 is mooi. Bij Leiden komt mij ook het beste uit. Even kijken waar nog. Ik zal straks ook even een datumprikker aanmaken.
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 2 december 2015 · 13:35
    Ja!
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 2 december 2015 · 17:01
    Hi @BobvanIterson en ik wonen beidde in Katwijk aan zee en oefenen voor het seizoen start in de duinen op 3 min lopen van mijn huis. @Luukie25 als je een datumprikker gaat regelen hoor ik het wel.... 😉
    xs2arjan
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 2 december 2015 · 17:08
    @xs2arjan Katwijk is ook prima 😃 Weet niet wat de andere daarvan vinden. Anders tik ik zo even een datumprikker in. Volgende week zondag ben ik ook in Scheveningen/Den Haag om te oefenen met een ander groepje. Kan niet vaak genoeg!
  • philipc
    Advanced
    philipc op 2 december 2015 · 19:16
    Doe ook graag mee als het in het weekend is.

Gr, Philip
  • FireFlyer
    Beginner
    FireFlyer op 3 december 2015 · 00:01
    Katwijk voor mij ook geen probleem..
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 4 december 2015 · 12:12
    @Luukie25 PM incl. mijn mailadres!
    xs2arjan
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 6 december 2015 · 01:50
    Het kostte flink wat moeite maar ik heb een datumprikker aangemaakt! Hopelijk vinden we zo een geschikt moment en locatie. Allemaal invullen dus... 😃

http://prik.kr/pdxfvwf4p6rsqmau
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 8 december 2015 · 16:35
    Hey, ik ben ook wel geinteresseerd om mee te doen mocht er nog een plekje over zijn en in de buurt van amsterdam plaatsvinden. Ik hoor graag van jullie. Zijn er nog andere initiatieven rondom amsterdam dat jullie weten?
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 9 december 2015 · 13:57
    Het schiet niet echt op met het invullen zo. Jammer! 😞 Alleen van Arjan heb ik reactie gehad. Anders proberen we het in januari nog eens, voorlopig is er toch niemand skiën 😞
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 10 januari 2016 · 02:58
    Kunnen we hier nog een keer leven in blazen? Ik kan nog wel wat oefening gebruiken voordat ik echt richting de sneeuw ga.
  • Wietser
    Advanced
    Wietser op 10 januari 2016 · 10:12
    Ik zou graag een keer meegaan bij een oefening in Katwijk/Leiden. Zullen we nogmaals proberen een datum te prikken?
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 11 januari 2016 · 15:12
    ja is goed, weekend of juist niet?
    in de ochtend of juist de middag?

of nog ff kijken of we bij een andere groep kunnen aanhaken in die omgeving?

- ik was vorige winter aan het surfen, dus kan wel een opfrissing gebruiken -
  • Wietser
    Advanced
    Wietser op 11 januari 2016 · 15:26
    voor mij heeft het weekend de voorkeur. Ochtend/middag maakt mij niet zoveel uit. Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd?
  • Davy2010
    Beginner
    Davy2010 op 12 januari 2016 · 09:50
    Ja, ik ben wel geinteresseerd. Misschien sneeuwt het wel.....
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 januari 2016 · 10:18
    Roep maar een weekend, als het in Amsterdam is kom ik wel even langs. Voorheen deden we het altijd bij Pllek in Amsterdam Noord. Is met het gratis pontje direct vanaf centraal goed te doen.
    splitfest.nl
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 12 januari 2016 · 13:09
    Pllek was een leuke plek, maar minder ideaal voor het oefenen vind ik. Vorige maand in de duinen was ideaal. Zoiers heeft mijn voorkeur. Wanneer?
  • Wietser
    Advanced
    Wietser op 12 januari 2016 · 15:28
    Weekend van 23 januari? Laatste keer dat ik in Katwijk was hadden ze daar nog prachtige duinen en een strand, lijkt me qua locatie prima, zeker nu de strandtenten in de winter blijven staan.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 12 januari 2016 · 17:06
    Als ik dan niet naar de alpen ga, ben ik erbij!
  • iPow
    Advanced
    iPow op 12 januari 2016 · 17:09
    Als ik me vrij kan maken wel interesse!

Gr.Martin
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 januari 2016 · 20:38
    Weekend van de 23ste zou ik er ook wel bij kunnen zijn vooralsnog! Duinen, strandtent, hopelijk niet wegwaaien, klinkt als een plan! Mooi twee weken voordat ik de alpen in duik.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 13 januari 2016 · 14:43
    Cool! Dus het weekend van de 23e voor iedereen die niet in de Alpen is.
    Nog voorkeur voor zaterdag of zondag iemand? Zondagmiddag komt mij persoonlijk het beste uit.
    En in de duinen ipv hartje Amsterdam. Katwijk is voor iedereen ok? Of is Zandvoort nog een optie?
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 13 januari 2016 · 15:06
    Ik ben voor, mits het de 24e is en niet zeikt v/.d regen.... ochtend, middag maakt niet zoveel uit.
    In Katwijk weet ik wel wat moois in duin om te oefenen (is nl. mijn achtertuin).
    Strand paviljoen http://www.strandhuyskatwijk.nl zou evt een mooie verzamelplaats zijn.
    xs2arjan
  • Wietser
    Advanced
    Wietser op 13 januari 2016 · 18:51
    Mooi, ik sluit me aan bij Arjan. Hoewel ik de hele dag kan is de ochtend misschien het handigste. In het algemeen worden de duinen en strand dan nog niet overspoelt door de gezinnen en dagjesmensen, lijkt me persoonlijk prettiger oefenen. En het strandhuys is natuurlijk top😉
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 20 januari 2016 · 16:37
    zondagochtend 24e, hoe laat ongeveer bij het strandhuys in katwijk?
    en hoe lang plannen jullie ongeveer bezig te zijn?

is er toevallig iemand die met de auto rijdt vanuit amsterdam?
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 20 januari 2016 · 19:28
    @BobvanIterson en ikzelf gaan as. Zondag in de duinen van Katwijk onze skills opfrissen. Er zijn meer mensen die interesse hebben en http://www.strandhuyskatwijk.nl lijkt ons een mooie verzamelplaats. Ik zal mijn Wepowder muts opzetten om herkenbaar te zijn!!!

We doen dit vaker samen of met vrienden en nemen onze 3 eenheid in rugzak en handschoenen mee. We vinden dat je naast het pieperzoeken je skills moet trainen om met handschoenen aan je pieper moet kunnen bedienen je sonde uitwerpen en schep in elkaar moet zetten.

Qua tijd zijn we redelijk flexibel als we maar om 1600h in een lokale kroeg zijn om 2 lokale top muziekanten te bewonderen. Uiteraard kunnen we hier ook een apres piep houden ........☺

Wie heeft er interesse??

Ps. Wat is een mooi verzamel tijdstip????
    xs2arjan
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 21 januari 2016 · 01:32
    ik ben er sowieso bij.
    laat maar weten wat de tijden worden.
    ik moet zaterdag avond werken, dus liever iets later dan iets vroeger..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro