Wie heeft er een bank/extra bed waar ik twee weken kan crashen in de kerstvakantie? Betaald uiteraard

• TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 29 november 2015 · 19:10
    Hoi allen,

Het winterseizoen is wel erg snel gekomen en in alle drukte heb ik nog veel te weinig geregeld. Ik vroeg mij af of iemand een bank/extra bed heeft waar ik misschien twee weken kan crashen? Ik kook graag en kan het aardig en de afwas doen en schoonmaken vind ik eigenlijk nóg leuker dan skiën (uiteraard...).

Budget is er, daar komen we zeker uit.

Ik hoor het graag!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 30 november 2015 · 08:56
    Hoi Tijmendal,

Dat lijkt me geen probleem. Ik zoek nog iemand die kookt en andere huishoudelijke taken met plezier doet. Ik zelfs een hele kamer voor je. Prijs komen we wel uit. De locatie is top, we zitten op loopafstand van het centrum van Amsterdam.

Ben je toevallig ook een beetje handig met kinderen? Vooral voor de weekenden zoek ik nog wel eens oppas.
    splitfest.nl
  • Rieuwert
    Advanced
    Rieuwert op 30 november 2015 · 18:15
    Mijn appartement in friedrichshafen (Bodensee) staat in december 2 weken leeg! meeste skigebieden zijn binnen 45 min te bereiken! (Voralberg)! Als je interesse hebt laat maar weten! Cheers Rieuw
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 1 december 2015 · 23:51
    Hoi Tijmendal,

Dat lijkt me geen probleem. Ik zoek nog iemand die kookt en andere huishoudelijke taken met plezier doet. Ik zelfs een hele kamer voor je. Prijs komen we wel uit. De locatie is top, we zitten op loopafstand van het centrum van Amsterdam.

Ben je toevallig ook een beetje handig met kinderen? Vooral voor de weekenden zoek ik nog wel eens oppas.

ieism op 30 nov 2015 08:56

Ik woon al in het centrum van Amsterdam (Tweede Helmers represent), je hebt niet toevallig nog een exotisch buitenhuisje in Alblasserdam?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro