EHBO kit samenstellen.

• T_omm80
    Tourist
    T_omm80 op 2 december 2015 · 22:09
    Als beginnende freerider ben ik mijn kennis en gear steeds meer aan het uitbreiden.
    Ik ben een groot voorstander van het meenemen van een EHBO-setje na trieste eigen ervaringen, en nog ergere verhalen van andere.

Nu is mijn vraag:
    Wat zijn de dingen die je echt bij moet hebben op een dag freeriden?

Van hier uit kan ik dan zelf proberen een kit samen te stellen, ipv een setje van €60 te moeten aanschaffen.

Ik hoop zo veel mogelijk informatie van jullie te kunnen ontvangen, en voor de wat specialere dingen, ook graag uitleg hoezo!

Alvast bedankt,
    Tom
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 december 2015 · 22:22 splitfest.nl
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 3 december 2015 · 09:47
    Naast wat @ieism zegt moet je de Care plus wintersport pro kits eens in de gaten houden (http://wepowder.nl/forum/topic/103924). Vorig jaar voor een prikkie op te pikken en (voor mij) een goede basiskit om wat dingen uit te flikkeren en toe te voegen. Groot genoeg tasje om te spelen met de inhoud. Zo had ik hem, na veel toevoegingen, ook gewoon mee naar oost-afrika onlangs en (helaas) ook goed kunnen gebruiken. Aanradert dus!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 3 december 2015 · 10:15
    Bovenstaande, en de centrale vraag: welke problemen ga je met spullen oplossen, welke problemen ga je met kennis oplossen, en waar kan je eigenlijk niks tegen beginnen?
    Aan jouw de taak om een balans te vinden..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro