Goggles: Brand vs. No-Name

• Dio
    Advanced
    Dio op 3 december 2015 路 00:07
    Wie heeft er ervaring met zowel Brand (Oakley, Smith, Salomon, Dragon, Adidas, etc.) als No-Name (Aldi, Lidl, Action, etc.) goggles? Is er verschil? en zo ja, wat dan?
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 3 december 2015 路 01:21
    Ik heb ondertussen ervaring met POC, DR. Zipe, O'neill en Aldi en moet persoonlijk zeggen dat ik mijn goggle van den Aldi beter vind dan die van dr. zipe en Poc. In alle omstandigheden een degelijk zicht enkel was het niet direct de mooiste bril maar dat zie je zelf niet 馃榾
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 3 december 2015 路 08:08
    Ik was dit weekend op pad met iemand die een Lidl bril droeg. Tussen elke afdaling condensdruppels aan de binnenkant, niet droog te houden. Waarschijnlijk door minder ademend schuim in combinatie met een slechte/geen coating?

Heb een paar jaar Perry/Intersport brillen gehad en daar was ik altijd heel tevreden mee. Schuim verging wel vrij snel, waardoor ze minder goed aansloten. Nu een Dragon die voor m'n gevoel fijnere (en verwisselbare) lenzen heeft. Tot nu toe favoriet en in de sale niet veel duurder dan zo'n bril van de Perry.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 3 december 2015 路 08:50
    Ik heb 3 goggles: Aldi, POC en een Oakley. Ik draag die van de Aldi het meest en vind ik ook het fijnst. De kwaliteit is ook helemaal prima. Ik heb hem nu al 3 seizoenen en still going strong. De Oakley gebruik ik alleen bij slecht zicht, maar is ook wel fijn.
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 3 december 2015 路 09:37
    ik heb zelf een merk ding. (ik dacht Anon, maar kan ook een andere zijn , dan moet ik even te ver in de kast voor graven) die zat het beste in mijn helm en rond mijn neus. Daarnaast heb ik een echt heeeeeeeel goedkoop ding dat werkelijk knetterende gele lenzen heeft dat voor de schaduw / slecht licht en begin schemering etc in mijn rugzak alle crashes braaf overleeft. Eingenlijk zit die lekkerder.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 3 december 2015 路 19:39
    Heb bij mijzelf gemerkt dat de goedkope brillen snel beslaan. Maar denk dat dit ook erg van jezelf afhangt. Hoe warm krijg je het tijdens het ski毛n

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro