Januari roadtrip skibuddy?!

• Timt
    Beginner
    Timt op 3 december 2015 路 08:02
    Vanwege een 'ongelukkige' omstandigheid ben ik heel januari vrij om te doen wat ik al heel lang heel graag wil: zoveel en zo diep mogelijke poedersneeuw ski毛n! Hoe 'ongelukkig' kan je dat noemen?! 馃槂

Op dit moment loop ik over van idee毛n vari毛rend van (deels) georganiseerde tripjes met een berggids tot aan een camper huren en Morris zijn sneeuwberichten te volgen.

Reeds tot mijn beschikking:
    - een (kleine) auto (will do the job 馃槂 )
    - gratis accommodatie in Tauplitz (appartement) dat, mits de sneeuw in de regio goed is, een goede basis kan zijn.
    - een enorme bak enthousiasme!
    - leergierigheid voor alles mbt lawines en freeriden

Nog nodig:
    - een ski buddy die samen met mij in deze periode of een deel ervan een roadtrip om nooit te vergeten wil maken of als jij reeds iets soortgelijks gepland hebt (met vrienden) en ik mag aansluiten dan houd ik me zeker aanbevolen!
    - nog meer enthousiasme!
    - nog meer idee毛n 馃槂

Heb je interesse dan stel ik voor om snel eens een biertje te gaan drinken!!
  • robbe
    Advanced
    robbe op 3 december 2015 路 08:33
    Hey,
    heel januari is voor mij geen optie, maar een PA meepakken is wel mogelijk voor mij.
    Dus heb je tegen dan nog buddys nodig ben ik wel geintreseerd
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 3 december 2015 路 08:55
    Hoi Tim,

Heel januari gaat mij ook niet lukken maar voor een PA of eventueel een wat langere periode ben ik wel te prikkelen.
  • FreekBardoel
    Advanced
    FreekBardoel op 3 december 2015 路 10:56
    Hee Tim,
    Vanaf 9 januari heb ik ook 2 weken vrij en ik ben op dat moment al in het Salzburgerland. Wanneer er veel sneeuw ligt/valt in die periode zodat het de moeite waard is om te freeriden dan lijkt t mij erg leuk om ergens te meeten! Wanneer de sneeuw tegenvalt in Januari maak ik mijn rondjes op de piste en in de apresski in het skigebied Sportwelt Amad茅. Dus hopen dat het veel gaat sneeuwen in Januari!
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 3 december 2015 路 17:55
    Vanaf 23 tot 28 januari zijn walter en ik ook op zoek naar de beste sneeuw als je wilt afspreken 馃槂
  • FireFlyer
    Beginner
    FireFlyer op 3 december 2015 路 21:40
    Hey Tim,

Door omstandigheden ben ik voor onbepaalde tijd vrij.

Heb wel de intentie om zo lang mogelijk in de sneeuw te zitten dit seizoen.
    De eerste keus is eigenlijk werken in de sneeuw en iets met me Snowboard A papieren te doen.

Maar mocht dat niet gaan lukken of niet naar me zin zijn , dan klinkt dit wel als een hele mooie andere optie.
    Ben alleen wel een boarder/ de split is onderweg.

Groeten Tom
  • Timt
    Beginner
    Timt op 3 december 2015 路 21:51
    Top!

Goed te horen dat er opties zijn! Lijkt me een goed plan om de PA in de gaten te houden en contact te houden. Mochten er nieuwe idee毛n ontstaan dan houd ik me aanbevolen!

馃槂
  • Timt
    Beginner
    Timt op 3 december 2015 路 22:04
    Ik heb degenen die voor een langere periode wat willen plannen een PM gestuurd.
  • Timt
    Beginner
    Timt op 8 december 2015 路 22:34
    Benieuwd of er nog meer gegadigden zijn voor de maand Januari die ook toevallig een maand op pad willen.. alle opties staan nog open dus ik hoor het graag 馃槂
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 9 december 2015 路 13:53
    Hey Timt,

Ik ben vanaf begin Januari t/m half Februari met me auto aan het road trippen door de Alpen.
    Begin Februari heb ik gepland met vrienden. Maar Januari nog niks in de planning staan.
    Locaties bepaal ik pas net voordat ik ergens heen ga.
    Ben een boarder. Ben nu nog aan het werk maar 16-12-2015 weer in NL.
    Altijd op zoek naar buddies om mee te rijden.

Gr,

Bowen
  • Timt
    Beginner
    Timt op 10 december 2015 路 22:01
    Hi Bowen, klinkt goed! Ik stuur je een PM.

Gr tim
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 11 december 2015 路 11:30
    Vanaf eind volgende week weer thuis in Innsbruck. Ben er dan tot sowieso half februari en, op een paar weken na, helemaal vrij.
    In de buurt ben ik ge茂nteresseerd om te gaan freeriden en touren, wellicht ook als ik wat verder moet rijden.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro