Waar zou jij heengaan de eerste week kerst?

• josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 8 december 2015 · 13:47
    Ok.

Berichten van onze waarzegger @meteomorris zijn op dit moment gematigd negatief. Anders altijd zeer positief en enthousiast. Nu verre van dat. Voor wat positiviteit zelfs even gekeken naar zijn collega H***, maar die is al aan het ijlen en tekent tegenwoordig zijn eigen fictieve weerkaarten in de hoop dat ze uit gaan komen.

Maar terug naar de vraag: in de eerste week van de kerst eindelijk weer eens met z'n 2-en de sneeuw in. Ok, hoeft geen dikke poeder te zijn, maar ik ben allergisch voor kunstsneeuw.

Dus mijn nederige vraag: waar zou jij heen gaan tijdens deze week. Ok laat het dan maar pistekilometers zijn, maar stel dat er op 18-19 december een bak gaat vallen, waar zit ik dan redelijk ok?

Mijn overwegingen:
    - Frankrijk ten oosten van Chamonix (nu nog goed, maar lijkt de sneeuw te missen bij de dump rond de 18de?
    - Zwitserland rond Engelberg
    - Oostenrijk in Montafon (alleen ligt er tegen die tijd nog wel sneeuw? is wel inneralpine, zit wel beter in de richting voor de 18de?)

Ik zelf wil nog wel even wachten met iets boeken, maar mijn reisgenoot begint ongeduldig te worden. Kunnen jullie helpen?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 december 2015 · 13:55
    @josvboxtel WACHTEN!!! serieus. Nu boeken is nog een grotere gok dan de staatsloterij. Het is zo zonde om je euro's verkeerd uit te geven. Over de 18e is echt nog heel weinig te zeggen. Dat is pas over 10 dagen.

Wacht tot volgende week maandag! Deal?
    May the powder be with you.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 8 december 2015 · 17:32
    @josvboxtel WACHTEN!!! serieus. Nu boeken is nog een grotere gok dan de staatsloterij. Het is zo zonde om je euro's verkeerd uit te geven. Over de 18e is echt nog heel weinig te zeggen. Dat is pas over 10 dagen.

Wacht tot volgende week maandag! Deal? meteomorris op 8 dec 2015 13:55

zo veel passie om je de beste sneeuw te bezorgen, hartverwarmend!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 december 2015 · 17:48
    splitfest.nl
  • Flant
    Beginner
    Flant op 8 december 2015 · 22:01
    Kerstaanbieding Zoetermeer? Wel sneeuwzeker...
  • kanski
    Elite
    kanski op 8 december 2015 · 23:30
    Ten oosten van Cham ligt Zwitserland toch?
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 december 2015 · 09:59
    Naar een goede surfbestemming?

Of op je werk blijven zodat je later in het seizoen een extra week vrij kunt nemen?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 9 december 2015 · 10:37

Of op je werk blijven zodat je later in het seizoen een extra week vrij kunt nemen? Dutchess op 9 dec 2015 09:59

regeren is vooruit kijken....
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 9 december 2015 · 19:23
    Ten westen van Cham natuurlijk... blinde paniek...

Maar DEAL!

Week langer doorwerken is helaas nooit een optie. 😞

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro