Journey to Kyrgyzstan

Journey to Kyrgyzstan

Hij draaide ook op het Freeride Film Festival, maar mocht je 'm gemist hebben dan kun je 'm nu hier bekijken: Journey To Kyrgyzstan. Het team van Faction ging samen met Gear4guides naar Kirgizië om de lokale bevolking te ondersteunen met materiaal. Op deze manier wordt het leven in Kirgizië weer iets beter. Het brengt een glimlach op het gezicht en wie weet zorgt het voor wat meer economische voorspoed in de regio. Kirgizië is namelijk niet bepaald Verbier of St. Moritz. Deze film is absoluut de moeite van het kijken waard!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
JuulskiAuteur14 december 2015 · 12:40

Oh yes, thanks voor het delen Arjen, ik baalde al dat ik deze gemist had! Ga vanavond zeker even kijken ;-)

Beginner
Tim3Auteur14 december 2015 · 16:08

Vet vet vet

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Gevorderd
PoedertijnAuteur14 december 2015 · 16:49

Leuk! Toch nog gezien. Op het FFF liepen mijn maten net naar deze film en stond ik daar ineens alleen met Xavier… Toen bleef ik toch maar even hangen :-D

My drug is white powder. Deep, white powder.
Gevorderd
SportGillieproAuteur14 december 2015 · 17:13

Je maten werden meegenomen door Olaf Sueters om de film te bekijken… :) Mooi project Olaf!!!

Live to ride, ride to live
Gevorderd
AryenAuteur14 december 2015 · 19:28

Je maten werden meegenomen door Olaf Sueters om de film te bekijken… :) Mooi project Olaf!!!

SportGillie op 14 dec 2015 17:13


Inderdaad! En ook opgepikt door het Amerikaanse Powder Magazine: http://wepowder.nl/forum/topic/215733

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!