Ervaring met ZAG ADRET XL

• WimD
    Advanced
    WimD op 13 december 2015 · 13:26
    Heeft er iemand al ervaring met ZAG ski's, meer bepaald de Adret XL? Ik vond het interessante ski's, maar heb ook al wat negatiever ervaringen gelezen op hardpack en mindere condities dan pow... Kan iemand dit bevestigen of weerleggen? Ik zou ze voornamelijk gebruiken om te touren wanneer er geen echte poeder ligt, maar eerder mindere omstandigheden. De andere optie is de Blizzard Brahma, waar ik veel positiefs over hoor. Graag jullie meningen of feedback.
  • evan
    Advanced
    evan op 13 december 2015 · 13:57
    Wim Daniëls? Wat een verrassing!

Ik heb me verdiept in de Zag Ubac XL en heb toen @TimV gevraagd naar zijn mening. Alhoewel hij zijn ski's van Zag krijgt, kreeg ik de indruk dat hij een eerlijke mening gaf. 😉 Als ik niet een paar G3 Synapse 109 had gekocht, had ik die Ubac XL aangeschaft. Ik vermoed echter dat Tim niet (veel) op de Adret XL heeft geskied.
    Ik zou ook eens naar de G3 Zenoxide 93 kijken. Als ik jouw wensen zo lees, zou die ski een goede keuze kunnen zijn. Een paar vinden zou weleens moeilijk kunnen zijn.
  • WimD
    Advanced
    WimD op 13 december 2015 · 14:30
    Thx Evan, maar zowel de Ubac als Ubac XL zijn voor mij minder interessant, denk ik, omwille van de breedte, ik heb namelijk de CHAM 107 High Mountain's en dan is het verschil te miniem. Ik zoek echt iets minder breed onder de voet (85-90) ongeveer om te touren bij minder sneeuw en slechtere omstandigheden. Ik heb Tim vrijdag gezien en hij was inderdaad van van de Ubac XL, maar ik had toen niet gedacht aan de Adret. Ik zal het hem eens vragen.... 😃 Thx voor de hulp.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro