TE KOOP: Zeer nette Salomon Q-105 ski's. Met bijpassende bindingen en stokken zgan

• Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 13 december 2015 · 16:58
    Goedemiddag wintersportfreaks!

Bij deze bied ik mijn Salomon Q-105 skiset aan. De set bestaat uit de Salomon Q-105 ski's in lengte 181CM, de bijpassende Salomon STH13 bindingen en de bijpassende Salomon Quest element carbon stokken in maat 120CM. De binding is standaard geboord op skischoenmaat 28, 326mm zool lengte, maar is nog enkele maten te verstellen.

Fantastische set waarmee je zowel op de piste als naast de piste heerlijk kunt skiën, een echte one-quiver dus. De set is slechts 2,5 week gebruikt en ziet er dus nog zeer gelikt (zo goed als nieuw) uit. De kern, staalkanten en het belag bevatten geen breuk of andere beschadigingen. Nieuwprijs van de set lag rond de 800,- EURO. Als je interesse hebt hoor ik het graag. Fijne dag.

Groet, Edwin

• sanno
    Tourist
    sanno op 13 december 2015 · 19:51
    Ze zijn dus niet nieuw, dus wat is je vraagprijs?

Anders laat ik mijn eigen berekening er op los o.b.v. jouw gegevens. En kom ik tot een max prijs van

Nieuwprijs - 35% - (2,5*10%) = 320 euro

En aangezien je professioneel werkzaam bent in de wintersport branche en vaker Salomon spul aanbiedt ga ik er vanuit dat je er geen 800 voor betaald hebt dus reken ik nog een bonus van 15%

En zo kom ik uit op 200 euro

Maar waarschijnlijk vind je wel iemand die er meer voor over heeft. Een vraagprijs is dan meestal wel een goed startpunt.
    Toerisski
  • JoostW
    Beginner
    JoostW op 14 december 2015 · 18:42
    Voor 250 euro neem ik de set over.
    A winter without powder isn't a winter!
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 15 december 2015 · 09:55
    Ze zijn dus niet nieuw, dus wat is je vraagprijs?

Anders laat ik mijn eigen berekening er op los o.b.v. jouw gegevens. En kom ik tot een max prijs van

Nieuwprijs - 35% - (2,5*10%) = 320 euro

En aangezien je professioneel werkzaam bent in de wintersport branche en vaker Salomon spul aanbiedt ga ik er vanuit dat je er geen 800 voor betaald hebt dus reken ik nog een bonus van 15%

En zo kom ik uit op 200 euro

Maar waarschijnlijk vind je wel iemand die er meer voor over heeft. Een vraagprijs is dan meestal wel een goed startpunt. sanno op 13 dec 2015 19:51

Hoi Sanno,

Bedankt voor je leuke reactie. Helaas is de inhoud niet zo rooskleurig als je beschrijft 😉. Het klopt dat ik het iets voordeliger kan krijgen, 15% om precies te zijn. Die 320 EURO komt dichterbij in de buurt aangezien ik zelf 350 in gedachte heb. Je zult begrijpen dat ik niet akkoord kan gaan met 200 euro.
  • Flant
    Beginner
    Flant op 15 december 2015 · 15:18
    Tja, in het kader van een eerlijke prijs voor mede forumleden. Deze set (2015-16 versie) kost nieuw vanaf €479. Weliswaar zonder de stokken.
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 15 december 2015 · 17:13
    Tja, in het kader van een eerlijke prijs voor mede forumleden. Deze set (2015-16 versie) kost nieuw vanaf €479. Weliswaar zonder de stokken. Flant op 15 dec 2015 15:18

Tuurlijk, een eerlijke prijs is altijd belangrijk. 479,-? Is dat ski + binding?? Kan me niet voorstellen dat dat met originele STH 13 binding is.
  • Flant
    Beginner
    Flant op 15 december 2015 · 19:37
    Ja, origineel echt, niet namaak. Sport-conrad.com, sturen het voor dat geld afgesteld en wel op. Vorige maand daar nog ski's gekocht.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 15 december 2015 · 20:00
    Bedoel je deze?

• Mars
    Tourist
    Mars op 15 december 2015 · 20:03
    Hm, niet meer leesbaar dus
  • Ptrdejong
    Beginner
    Ptrdejong op 15 december 2015 · 20:31
    @edwin.d
    Ik heb wel interesse, maar ik ben beginnend met het off piste skiën na 16 jaar snowboard. Ik ben 1.92 lang en weeg 90 kg. Is dit een beetje passend?

Is de skië evt een avondje te testen op snowworld als je een beetje in de buurt van den haag woont?
    Mail me anders even op ptrdejong@hotmail.com
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 15 december 2015 · 23:44
    Ja, origineel echt, niet namaak. Sport-conrad.com, sturen het voor dat geld afgesteld en wel op. Vorige maand daar nog ski's gekocht. Flant op 15 dec 2015 19:37

Oké dat is zeker een mooie prijs voor een nieuwe set ja.
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 15 december 2015 · 23:46
    @edwin.d
    Ik heb wel interesse, maar ik ben beginnend met het off piste skiën na 16 jaar snowboard. Ik ben 1.92 lang en weeg 90 kg. Is dit een beetje passend?

Is de skië evt een avondje te testen op snowworld als je een beetje in de buurt van den haag woont?
    Mail me anders even op ptrdejong@hotmail.com
    Ptrdejong op 15 dec 2015 20:31

Goedenavond,

De set is onder voorbehoud van definitieve overdracht verkocht. Ik hou je op de hoogte. Fijne avond.

Edwin
  • Rino
    Advanced
    Rino op 16 december 2015 · 21:30
    @edwin.d ik heb ze afgelopen weekend getest, ik zou bij jouw lengte ook zeker de langere kiezen.
    ik ben zelf 1.80 maar ski ook de 1.90 versie van de Rocker 2.
    1.81 lijkt me voor lengte en gewicht wel wat kort.
    Better to have a short life that is full of what you like doing than a long life spent in a miserable way
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 17 december 2015 · 10:55
    @edwin.d ik heb ze afgelopen weekend getest, ik zou bij jouw lengte ook zeker de langere kiezen.
    ik ben zelf 1.80 maar ski ook de 1.90 versie van de Rocker 2.
    1.81 lijkt me voor lengte en gewicht wel wat kort.

Rino op 16 dec 2015 21:30

Hi Rino,

Thnx voor je bericht. Zelf heb ik ook de langste versie getest, deze vond ik echter te onrustig in de tip (klapperen) ongeacht de hoeveel stuurdruk je opbouwt. Vandaar de 1 na langste versie.
  • Edwin.D
    Advanced
    Edwin.D op 24 december 2015 · 16:59
    Goedemiddag allemaal,

De huidige koper heeft zijn vakantie geannuleerd en ziet daarom af van de set. De set is dus weer te koop. Interesse? Laat het me dan weten. Bedankt en fijne dagen.

Edwin
  • FrankvDelden
    Beginner
    FrankvDelden op 2 januari 2016 · 21:26
    Hallo Edwin,

Vroeg me even af of je het set nog te koop hebt?

Groeten,

Frank
    Follow me on: https://instagram.com/frankvdelden/
  • I-Powder
    Beginner
    I-Powder op 4 januari 2016 · 12:39
    de set is verkocht weet ik uit betrouwbare bron 😃
    -==-

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro