Webwinkel wil niet leveren en verwijst naar oud model Mammut Pulse (?)

• svenk
    Advanced
    svenk op 28 december 2015 · 13:20
    All,

Dit weekend een nieuwe Mammut Pulse in set gekocht voor een mooie prijs. De webwinkel geeft nu echter aan niet te kunnen leveren. Het zou zijn gegaan om een 'oude' Pulse model 2014 die niet meer leverbaar is:

"Leider gab es bei Ihrer Bestellung eine Überschneidung mit einer anderen Kundenbestellung und der Bestand war so leider nicht aktuell.

Es handelte sich hierbei um ein älteres Modell aus 2014. Dieses kann ich Ihnen leider nicht mehr anbieten. Alternativ kann ich Ihnen das neue Modell anbieten."

Naar mijn idee is er een nieuwe firmware maar helemaal geen nieuw model Pulse!? Iemand hier meer info over?
    If in doubt, don't go out!
  • DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 28 december 2015 · 13:48
    Nee, er is idd geen nieuwe pulse uit, maar idd wel al een tijdje een nieuwe firmware. Ik zou het ook niet weten. Heb je al met de webwinkel gebeld?
    "Going to the mountains, is like going home"
  • svenk
    Advanced
    svenk op 28 december 2015 · 14:51
    Nee, er is idd geen nieuwe pulse uit, ... Heb je al met de webwinkel gebeld? DaniëlC op 28 dec 2015 13:48

Heb het bij ze teruggelegd inderdaad. Maar lijkt een flauwe afleidingsmanoeuvre om niet te hoeven leveren...
  • DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 28 december 2015 · 15:04
    Lijkt mij idd ook. Is het een bekende/gerenomeerde webshop? Laat even weten hoe het afloopt.
  • DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 28 december 2015 · 15:05
    Lijkt mij idd ook. Is het een bekende/gerenomeerde webshop? Laat even weten hoe het afloopt.
  • svenk
    Advanced
    svenk op 28 december 2015 · 15:12
    Redelijk bekende webshop maar wil hier niet direct gaan 'bashen'... Hoop dat ze gewoon netjes leveren. Keep you posted.
  • mitely
    Expert
    mitely op 28 december 2015 · 23:07
    Klopt geen nieuwe ''Hardware'' maar wel nieuwe Firmware,(4.0)
    beetje raar...ook raar is: als een winkel nog ''oude'' apperaten hebben, daar dan
    niet gelijk een Update er opspeelt.
    ben ook benieuwd...
    Mitely

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro