Laurankl op 30 december 2015 路 12:52
Dag allemaal,
Ik heb een Blizzard Brahma 2016 flat aangeschaft via een webshop voor een zacht prijsje. Morgen laat ik er een Tyrolia Attack 13 binding op zetten, maar op welke afstand moet ik deze laten monteren? Ik heb gelezen dat het mounting point vrij veel kan uitmaken en ondanks dat het misschien niet de meest geschikte ski is voor off-piste, kom ik toch hier voor wat advies vragen, omdat ik er zelf totaal niet bekend mee ben 馃槂.
Ik weeg 78 kg, ben 1.88m lang, ski op hoge snelheid en lange bochten met een vrij redelijke techniek. Mijn ervaring is +/- 15 weken en de verhouding piste/off-piste is 65/35 of iets meer piste, hangt af van de condities. Ik heb de interesse om me ooit te gaan verdiepen in het echte off-piste ski毛n zoals andere forumgangers hier doen, maar wanneer weet ik nog niet. Daarvoor zijn deze ski's ook wat te smal.
Zal ik ze gewoon op het mounting point wat Blizzard adviseert laten monteren of heeft iemand nog een goede reden om dit niet te doen en ze op een ander punt te laten monteren? Bij voorbaat dank voor de reacties en adviezen!