Op pad met gids in regio St. Anton dit weekend. Wie wil er mee?

• Luuk
    Beginner
    Luuk op 6 januari 2016 路 09:07
    Ik ben vanaf aankomende vrijdag (08-01) 3 dagen in St. Anton en aangezien ik alleen ben leek het me verstandig om een dag met een gids op pad te gaan. Ik heb even contact gehad met Bas Elhorst en die is vrijdag en zaterdag nog vrij. Is er wellicht nog iemand in de buurt die zin heeft om op vrijdag of zaterdag aan te sluiten zodat we de kosten een beetje kunnen drukken?

Klein beetje info over mezelf:
    Man, 28 jaar en rijd al een jaar of 18 snowboard. De laatste jaren ben ik praktisch alleen nog maar in de poeder te vinden en heb ik me daarom ook verdiept in de lawinekunde (SSC Lawine 1 Theory, Snow safety academy 1 & 2) en ben zo veel mogelijk met gids of gegidste groepen op pad om kennis en kunde bij te schaven.
  • Karlienabbeel
    Karlienabbeel op 6 januari 2016 路 15:45
    Hey Luuk
    Zag je bericht net , klinkt interessant!
    Ik ben zelf op seizoen in ST Anton met mijn vriend en we zijn vrij op vrijdag. Hoeveel zou het kosten per persoon?
    Over ons: beiden 32. Voor mij snowboardseizoen 9, voor mijn vriend nummer 14. We hebben alle gear, ook enkele cursussen en vooral veel ervaring en nog meer stokedness!
    keep us posted!
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 6 januari 2016 路 16:44
    @Karlienabbeel Klinkt goed! Er zijn nog meer geinteresseerden maar we kunnen vast iets regelen. Heb je een PM gestuurd met verdere info 馃槂.
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 6 januari 2016 路 16:44
    .
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 6 januari 2016 路 16:45
    .
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 6 januari 2016 路 16:45
    .
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 7 januari 2016 路 10:08
    Klinkt interessant 馃槂 Is er een mogelijkheid voor een ski毛r aan te sluiten?
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 7 januari 2016 路 10:44
    Wat mij betreft wel! Ik weet niet precies wat de mogelijkheden met Bas Elhorst zijn. Ik ben zelf pas om 10h s'ochtends in St. Anton morgen, maar wellicht kunnen we even telefoonnummers uitwisselen om te kijken of er iets te regelen is!
  • GuyF
    Beginner
    GuyF op 8 januari 2016 路 14:19
    Luuk, hoe zijn de condities er momenteel?
    Ik vertrek aanstaande woensdag naar Sankt Anton. Net gezien dat nog altijd 1/3 vd pistes gesloten zijn en zelfs alle skiroutes
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 8 januari 2016 路 18:24
    We zijn vandaag mer Bas Elhorst op pad geweest en condities waren wonderbaarlijk goed als je weet waar je ze moet zoeken. Er zitten wel degelijk nog een flink aantal stenen en gekapte boompjes vlak onder de sneeuw, maar zodra er deze week weer een koud laagje bijvalt zijn de condities zeker weten prima!

Vandaag was het in ieder geval een topdag, al moet ik zeggen dat t gebrek aan base me aardig wat vallen en krassen op de plank heeft gekost. Maar dat mag de pret niet drukken.

Veel plezier!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro