Buitenskans: Black Diamond Factor MX130 (200,- euro)

• Goose
    Tourist
    Goose op 10 januari 2016 · 17:17
    Waanzinnige buitenkans voor de echte poeder liefhebber. Ik heb in december 2014 deze "mean grean" freeride skischoenen gekocht. Zonder twijfel maakt deze schoen zijn reputatie waar als award winning powder skischoen. Tegen beter weten in heb ik ze een maat te groot gekocht met als resultaat dat mijn voeten gaan schuiven in de schoen bij het skien. Ik heb de schoenen op twee skitripjes gebruikt maar doe ze nu met veel tegen zin weg. Ik heb in december 2014 499,- euro betaald voor de schoenen, maar ik doe ze nu weg voor 200,- euro.

Product informatie:
    A state-of-the-art, high-performance alpine boot, the Black Diamond Factor Mx features a patented, no-compromise, swappable binding interface that's compatible with any binding. New Mx Direct Connect technology increases lateral stiffness 70% over competitors' bolt-on systems, for much more precise and effective power transmission. Setting a new benchmark in freeride touring comfort, the new Triax Pro Frame is lighter and has twice the resistance-free touring range of the previous generation Factor.
    Mx Direct Connect technology for unmatched lateral stiffness and Flex 130 fore/aft stiffness
    Mx Direct Connect Alpine and AT Sole (tech binding compatible) Blocks included, integrated heel shock absorber
    Resistance-free walk mode offers 40 degrees of touring freedom
    30% lower profile buckles than previous Factor boots.
    Performance 100 mm V-shaped last with 100% thermoformable Direct Connect liner

Weight Per Pair : [Size 27.5] 4 kg (8 lb 13 oz)
    Boot Liner : FMx Liner
    Frame Technology : Triax Pro
    Flex Index : 130
  • I-Powder
    Beginner
    I-Powder op 10 januari 2016 · 17:44
    Beste Goose,
    Misschien lees ik er over heen, maar ik zie niet welke maat het is
    mvrgr
    Frank
    -==-
  • Thoomas
    Advanced
    Thoomas op 10 januari 2016 · 17:54
    Hoi, waar is de schoen te passen en heb je er de tech zolen bij?

gr thomas
  • Thoomas
    Advanced
    Thoomas op 10 januari 2016 · 18:15
    lees in eerdere posts dat het om mt 29 gaat, ik zoek 27.......jammer
  • Goose
    Tourist
    Goose op 10 januari 2016 · 22:43
    Betreft maat 29 en de tech zitten er ook bij.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro