Heerlijke poederdag in Kappl!

Heerlijke poederdag in Kappl!

Eindelijk sneeuw!! Na meer dan 2 maanden wachten was het zover… Faceshots!!

Met de camper

Samen met Koen Goris trek ik door Tirol in een camper. We gaan van gebied naar gebied en parkeren aan de liften. Normaal is dit in Oostenrijk verboden, maar in de meeste gebieden zijn ze er heel relaxed over.

Op naar Oostenrijk

Eerst dachten we dat Frankrijk alles ging krijgen, maar de forecast beloofde ook nog sneeuw voor het westen van Tirol. Na Sölden en Ischgl reden we naar Kappl: Een klein familiegebiedje waar amper freeriders komen. Koen neemt er zaterdag deel aan een FWQ en we gingen al eens op verkenning!

Ondanks de wind en een gesloten toplift, troffen we prachtig terrein aan gevuld met super lichte poeier. Uiteindelijk was het een onvergetelijke dag van de eerste tot de laatste lift! Genoeg gepraat, de beelden spreken voor zich!

koentjen

Reacties

Gevorderd
markindealpenAuteur14 januari 2016 · 14:18

lekker hoor!

Gevorderd
PoedertijnAuteur14 januari 2016 · 14:32

Whoehoe… lekker, hier gaan we over 2,5 week ook naar toe.

My drug is white powder. Deep, white powder.
Beginner
RalfLinsAuteur14 januari 2016 · 14:52

Lekkerrrr!

Life is short, ride a board!
Gevorderd
Mitchel.Auteur14 januari 2016 · 15:03

Hahah! Ik heb jullie gezien hahah! Had ff wat laten weten! Konden we samen een aantal lijnen skien! Ik ben hier een heel seizoen! @@poedertijn : laat ff wat weten wie/wanneer etc!

Mooie beelden!!

Skiing is Freedom!
Beginner
TukkerAuteur14 januari 2016 · 15:15

NICE!!!

Tukker(ik)
Beginner
AlexanderHurkAuteur14 januari 2016 · 15:35

Bijna geen stoke zo te zien! :P
Haha ziet er heerlijk uit!!

Riding on the edge!
Gevorderd
RoodbaardAuteur14 januari 2016 · 17:07

Lucky bastards, VET !

AL
Gevorderd
maximechiefAuteur14 januari 2016 · 21:35

Top! Maar wel je handvat vrijmaken… ZElfs met GoPro stok heb je dan nog iets meer kans!

Gevorderd
ReneAuteur14 januari 2016 · 22:48

Dikke beelden + 1, dikke stoke + 1, dikke poedert + 1, Block Party + 1, nog een keer dikke shots/stoke +1 … Dat is een lekker gemiddelde heren :D

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Expert
costijnAuteur15 januari 2016 · 06:20

lekker!

Gevorderd
TeonAuteur15 januari 2016 · 14:55

Vet!

Schade. Ernussmarmalade.
Toerist
degrrAuteur15 januari 2016 · 15:20

Dat ziet er heel goed uit! kan niet wachten totdat ik ook weer mag.

Praktische vraag: hoe lang is de stok die je gebruikt hebt?

Beginner
DennnnisAuteur15 januari 2016 · 17:58

:) dit is wat je aan de andere kant van het scherm ziet… thanks!! vanavond rijden

sneeuw!!!!
Toerist
koentjenAuteur17 januari 2016 · 14:27

@@degrr
Hoe langer de stok, hoe meer je op je beeld hebt… maar natuurlijk moeilijker om stabiel te houden!!
Best wat experimenteren met verschillende hoeken, lengtes enz…
Meestal film ik alleen zo wanneer ik op iets gemakkelijker terrein ben bij goeie sneeuw! Ander is het evenwicht toch wat minder en ga je al eens vlugger op je bek gaan ;)

Beginner
JanWillem1965Auteur21 januari 2016 · 14:19

Vandaag en gisteren in Kappl. Vrijwel lege pistes overal veilig poeder en ook off piste vrijwel niemand. Meer poeder dan ik ooit kan eten. Kom helpen. http://cdn.wepowder.nl/forum/1/16351.jpg?width=800

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!