Poeder buddy gezocht in omgeving Davos-Klosters/Graübunden

• SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 15 januari 2016 · 21:52
    Ik ben op het moment in de omgeving van Davos-Klosters en zit tijdens deze epische sneeuwval voor het eerst zonder buddies om mee de poeder in te gaan.

Zijn er toevallig WePowderaars in de buurt die willen skien? M'n ski pas is naast Davos-Klosters ook geldig in Ischgl en Flims/Laax. Daarnaast zijn St. Moritz en Livigno ook niet zo ver rijden. Als de sneeuw maar goed is 😃

Ben trouwens 23 jaar oud en heb een viereenheid met safety kennis.

Laat maar weten! Ik zit er nog de hele maand.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 17 januari 2016 · 15:45
    Ik heb geen idee of ik in de buurt ga zijn binnenkort, maar ik vraag me wel serieus af hoe het skieen zal zijn tijdens het World Economic Forum? Omdat er zo verschrikkelijk veel bobo's rondlopen in Davos dan, schijnen alle wegen te worden afgesloten en is er geen kamer meer beschikbaar in Davos. Met andere woorden: als je er al bent, en/of de politiecordons weet te ontwijken, dan gegarandeerd eerste sporen voor drie dagen lang!

(Misschien maar stiekum een iglo'tje bouwen in het bos naast de piste? 😋 )
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 17 januari 2016 · 15:54
    Ik heb geen idee of ik in de buurt ga zijn binnenkort, maar ik vraag me wel serieus af hoe het skieen zal zijn tijdens het World Economic Forum?

Lekker rustig 😃

Een kamer vinden zal inderdaad lastiger zijn, maar niet onmogelijk. Daarnaast gewoon zorgen dat je je pasport bij je hebt als ze controleren bij de militaire checkpoints op de wegen richting Davos.

(Als ze nou een paar van die WEF centen in de ski gebieden zouden steken.. 😞 )
    Rex Monte - Amor Nix

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro