Mijn eerste Epic Poles bleken net wat te lang besteld. De mannen van Epic Poles hebben mij als service nieuwe stokken geleverd voor een klein prijsje. De oude set (2 jaar), in Wepowder kleuren, bied ik hier gratis aan als ode aan deze uitstekende service en dit geweldige Nederlandse initiatief voor bamboe stokken.
Lengte: 123 cm
Onder de eerste 10 geïnteresseerden kiest de notaris 😉 uiterlijk zondag de winnaar. De enige voorwaarde is: afgehaald in Den Haag (omgeving Omniversum).
Props voor het gratis doorgeven van dit prachtige materiaal! Ik ben dolblij met mijn setje. Twee jaar geleden wel zomaar gebroken op een noest, erg ongebruikelijk en kreeg ik toen gratis vervangen door de gasten van EP. Deste meer reden om deze jongens te steunen in naamsbekendheid! Oké nou ga ik weer verder aan t bier.
'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Goede actie! Ik ski nog met een DIY setje, gemaakt van een paar oude Noorse bamboe langlaufstokken. Die zijn zo langzamerhand wel overleden en klaar om als decoratie tegen de schuur te worden gespijkerd 😃 dus stel me graag kandidaat. Once you go bamboo...
‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’