espace san bernardo

• Nicolasss
    Tourist
    Nicolasss op 20 januari 2016 路 07:43

dankzij jullie weerberichten en tips deze toplocatie gevonden,
    Hier een filmpje van vorige week..

Nicolas
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 20 januari 2016 路 07:52
    Goed filmpje man, had je wel genoeg sneeuw馃槈
    High Roller
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 20 januari 2016 路 08:10
    Ah, sweet memories...
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 20 januari 2016 路 08:48
    Dikke vette pof, ben jaloers.
    Respect voor jullie tempo.
    Maar waarom die ene gast nou geen rugzak heeft???
    Of zit het onder zijn jas?
    powpowwowjippiajippieee
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 20 januari 2016 路 09:13
    Vet hoor! Ik raak steeds meer jaloers op de mensen die afgelopen weekend op pad waren.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 20 januari 2016 路 09:20
    @markindealpen Toch te vroeg gepiekt? 馃槂
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 20 januari 2016 路 09:28
    @Aryen,

Nee dat was een mooi weekend, we hadden alleen ook die noordstau moeten meepakken.
  • ThijsBriggeman
    Beginner
    ThijsBriggeman op 20 januari 2016 路 10:36
    Heel mooi filmpje hr! Bijna naar San Bernardino gegaan vanaf de 23e maar ivm de hogere temps toch maar voor Alpe d'Huez gekozen. En alles is nu dus wel afgekrast door jullie neem ik aan? 馃槈

Wel een mooi gebied om te onthouden bij west-stau dus 馃槂
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 20 januari 2016 路 11:10
    Is inderdaad een mooi gebied en een lekker filmpje. Paar stukjes beschermde natuur (waar deze beelden natuurlijk niet geschoten zijn, toch?), maar genoeg mooie dingen te doen heb ik vorig jaar ook ervaren.
    Uit het freeride paspoort van @nicolasss blijkt al waarom er rugzakken ontbreken. Nul kennis. Kortom, doe er snel iets aan, want volgens mij is WePowder niet alleen om elkaar mooie beelden te laten zien, maar ook om van elkaar te leren wat beter kan...
    Avalensemble!
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 20 januari 2016 路 11:13
    @ThijsBriggeman San Bernardo en San Bernardino liggen niet bij elkaar in de buurt. San Bernardino zou ikzelf niet direct heengaan bij een West-stau 馃槈
  • ThijsBriggeman
    Beginner
    ThijsBriggeman op 20 januari 2016 路 16:57
    haha heb je helemaal gelijk in @pauldob . Ik bedoelde uiteraard espace san bernardo! 馃槈
  • Nicolasss
    Tourist
    Nicolasss op 20 januari 2016 路 16:58
    @QmaartenQ geen rugzak onder ze vest,we dragen wel allemaal een pieper.maar we konden idd ons nog beter voorbereiden.
    @KRovers alle beelden zijn daar geschoten door mij zelf 馃槈 en nul kennis is nu ook geen waar,we hebben vorig jaar een cursus over lawines gehad in oostenrijk en al vaak met ervaren meegeweest..

Dank u voor de leuke reacties 馃槈
    keep on shredding
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 21 januari 2016 路 03:25
    @Nicolass Maar waar heeft hij zijn schep en zijn sonde dan? Je hebt weinig aan alleen een pieper als je iemand onder de sneeuw vandaan moet halen...
    Avalensemble!
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 21 januari 2016 路 03:31
    @Nicolasss Daarom heet het ook drie-eenheid en daarom valt het ontbreken van een rugzak op, omdat die andere twee artikelen slecht in een binnenzak passen. Als je graafoefeningen gaat doen met zijn allen weet je pas hoe essentieel dat allemaal is...
    Avalensemble!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro