FATMAP app freeride map?

• VeeT
    Advanced
    VeeT op 20 januari 2016 · 12:13
    Wie heeft er al ervaring met freeride maps van de FATMAP app? 12 euro voor 2 weken of 35 euro voor een seizoen. De gratis features zien er wel erg mooi uit, dus ben wel enigszins geneigd om het voor komende trip te proberen.
    Ben vooral benieuwd of het makkelijk te zien is wat maximale hellingshoek is etc. En hoe compleet de freeride routes zijn. De kaarten hier op wepowder zijn prachtig maar ik wacht met smart op meer uitgewerkte routes in Les 3 Vallées. Zelfs de niet zo verborgen parel van La Masse achterlangs naar Val Tho ontbreekt daar. Of het kommetje tussen Orelle en Val Thorens bergkam.

demo'tje

Cheeky linkje naar FATMAP.
    http://refer.fatmap.com/?ref=90fd94ee28
    (ja, inderdaad, als je via deze link inschrijft krijg ik lottery tickets)
  • VeeT
    Advanced
    VeeT op 24 januari 2016 · 15:22
    Ah, ik heb een jaar gratis abo gewonnen.
    Kaart van St Anton/Lech lijkt me vrij compleet, die van 3 Vallées absoluut niet. Maar voor hele gebied kan je wel de hellingshoek, gletscherspleten, expositie, hoogte etc laten projecteren op 3d model van het gebergte. Soort van alles wat je nodig hebt toch? Ook mooie feature is waarbij alles wordt gekleurd wat >40 > 35 of >30 graden is.
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 24 januari 2016 · 15:35
    Ah, ik heb een jaar gratis abo gewonnen.
    Kaart van St Anton/Lech lijkt me vrij compleet, die van 3 Vallées absoluut niet. Maar voor hele gebied kan je wel de hellingshoek, gletscherspleten, expositie, hoogte etc laten projecteren op 3d model van het gebergte. Soort van alles wat je nodig hebt toch? Ook mooie feature is waarbij alles wordt gekleurd wat >40 > 35 of >30 graden is. VeeT op 24 jan 2016 15:22

Die laatste feature heb je toch ook in een aantal gratis maps-achtige appliaties?
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • VeeT
    Advanced
    VeeT op 24 januari 2016 · 16:03
    @Cheizz Oh, echt? Ik ken ze niet, maar ben erg benieuwd. Ik vind het wel erg handig om alles wat je moet weten voor een goede poerdag zo in m'n broekzak te kunnen stoppen.
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 24 januari 2016 · 16:21
    @VeeT deze bijvoorbeeld: http://www.alpenvereinaktiv.com/de/tourenplaner/

Bij 'Karte' 'Hänge >40 >35>30' aanvinken en bijvoorbeeld 'Gelände' of 'Outdooractive Winter' voor de ondergrond en inzoomen maar...
    gigiski.com | deskiclub.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro