Welke gebied volgende week

• svennie88
    Tourist
    svennie88 op 20 januari 2016 · 14:00
    Goede middag allen,

Volgende week ga ik samen met mijn broer 1 week skien. Wij gaan deels off piste, deels op de piste, maar uiteraard zijn wij op zoek naar lekkere poeder.

De vooruitzichten zijn niet echt geweldig wat betreft verse poeder en de aankomende dooi misschien.

Heeft iemand een goede tip waar wij heen zouden kunnen? Over het algemeen kiezen we wel de grotere gebieden uit zodat we wat kanten op kunnen, onder de 100km piste kijken we meestal niet, maar ik sta toch open voor opties 😃

Alvast bedankt!

Sven
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 20 januari 2016 · 16:28
    Sven,

ik ga met iemand van hier op wepowder naar Bourg Saint Maurice, dan kunnen we smorgens kiezen uit les 3 vallees, paradiski tignes, sainte foy, la thuile , ...

Het gaat overal heel warm worden volgende week. Daar ligt er genoeg basis en zijn de bergen hoog genoeg !

Indien je meewilt stuur even een PB

Jasper
  • svennie88
    Tourist
    svennie88 op 21 januari 2016 · 14:45
    Bedankt voor je reactie Jasper, gezien het weerbericht van vandaag is er nog veel onduidelijk en zal ik denk ik pas iets boeken als ik op bestemming aan kom.

Toch bedankt voor het aanbod en de reactie 😃
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 21 januari 2016 · 17:41
    Ja heb het ook gezien, maar vermits onze grenzen van het mogelijke waren tussen daar ergens en de arlberg heb ik maar gisteren geboekt. Mede vermits we de gebieden wat kennen !

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro