Gezocht: Rugzak met ABS systeem (lawine rugzak) airbag.

• gijsalberts
    gijsalberts op 20 januari 2016 路 14:45
    Hi!
    Ik ben opzoek naar een lawine rugzak, richtprijs 250Euro. De tas maakt mij weinig uit, zolang er maar een opblaasbaar systeem in zit. Als je iets hebt liggen hoor ik het graag.
    Groetjes Gijs
  • Kuro
    Advanced
    Kuro op 20 januari 2016 路 14:53
    3 eenheid nodig?
  • Rene
    Beginner
    Rene op 20 januari 2016 路 14:54
    Prijs is niet echt realistisch, vind je zelf ook niet? Ik wil m'n Mammut Ras 30L met carbon fles (letop: duurder dan de stalen fles) verkopen, maar dan mag je wel je prijs minimaal verdubbelen 馃槈
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 20 januari 2016 路 15:03
    @Rene: Verkoop je die Carbon fles ook los; eventueel met inruil van mijn stalen fles?
  • Rene
    Beginner
    Rene op 20 januari 2016 路 15:39
    @JaapvR Helaas, all or nothing 馃槂
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Mars
    Tourist
    Mars op 20 januari 2016 路 19:36
    Op ebay.de en kleinanzeigen.ebay.de staan ze met enige regelmaat vanaf 50 Euro zonder cilinder of vanaf 100 Euro incl. cilinder. Een enkele keer zelfs nog een paar tientjes goedkoper.
    Maar dit zijn airbags uit eerdere generaties van zeg een 10 jaar geleden. Het is aan jou of je daar nog mee omhoog wilt. http://wepowder.nl/forum/topic/221546

Een jonge airbag ga je voor 250 Euro niet vinden, tenzij je h茅茅l veel geluk hebt.
  • barttoorn2
    Beginner
    barttoorn2 op 20 januari 2016 路 21:38
    Je zou bij MK skiservice kunnen kijken voor een 2e handje, na verhuur verkopen ze ook tegen goede prijzen, kan je meteen indicatie bedrag vragen per merk e.d. Schep, pieper en sonde meenemen om te passen
  • Buk
    Beginner
    Buk op 3 februari 2016 路 21:03
    Ik kreeg de volgende aanbieding binnen via de nieuwsbrief

https://www.sport-bittl.com/de/abs-vario-base-unit-inkl-8l-packsack-or...

387 euro ABS vario lawinerugzak, helemaal nieuw! 299 zonder patroon.
    Dit is natuurlijk wel boven jouw budget...
    Buk

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro