Bataleon Goliath 157 en Nidecker Noboard

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 24 januari 2016 路 16:57
    Te koop wegens te weinig voeten en teveel planken
    Bataleon Goliath in 157 in perfecte staat, vers gewaxt enkel wat krasjes.

En voor de durvers of de genieters van echte surfgevoelens op kleine (alpen)weitjes: een Nidecker Peak 166 met Noboard pad. De Peak is al wat jaartjes oud, maar heb ik speciaal gekocht om een Noboard van te maken. Enkel in de poeder gebruikt. Jammergenoeg en beetje groot voor mij, ik heb nu een Nofish.
    Als je niet genoeg skills hebt om het board zonder bindingen te gebruiken, kan het Noboardpad er wer afgehaald worden en heb je een lekker normaal snowboard, maar wie zou dat nou willen?!

150 voor de Bataleon en 100 voor het Noboard?
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 5 februari 2016 路 12:55
    Niemand?
  • MaxGerritsen
    Beginner
    MaxGerritsen op 5 februari 2016 路 13:43
    Ha Anouk! Ik overweeg de Bataleon, kan ik er nog even een paar dagen over denken? 馃槂
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 5 februari 2016 路 15:04
    Ha Anouk! Ik overweeg de Bataleon, kan ik er nog even een paar dagen over denken? 馃槂 MaxGerritsen op 5 feb 2016 13:43
    Doe gerust...zolang niemand anders 'm wegkaapt, heb je alle tijd.
    Effe ter info, als de afstand te ver zou zijn naar Antwerpen...ik ben aanstaande zondag in Den Haag. Dus alles op de route Antwerpen-Den Haag kan dienen als tussenstop!
  • MaxGerritsen
    Beginner
    MaxGerritsen op 5 februari 2016 路 16:31
    Ben je er zondag de hele dag? Ik kan 's ochtends wel even op en neer naar Den Haag..
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 5 februari 2016 路 17:03
    @maxGerritsen Ik PM je effe
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 7 februari 2016 路 20:50
    Bataleon heeft een nieuw baasje, het Noboard staat nog te wachten op een durver.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro