Chilo's Dikke Sale!

• chilo
    Tourist
    chilo op 24 januari 2016 路 19:53
    Hallo Wepowder-vriendjes en -vriendinnetjes!

Het is weer januari en dat betekent bij mij altijd dat ik door mijn dozen 'goodies' struin en een heel berg spullen verkoop. Bijna alles wat hier te koop staat is nieuw en ongedragen. Soms zitten de labels er nog aan, soms niet. Meestal (on-)gebruikt bij foto/filmopnames van infomercials.

Veel van mijn gear gaat naar mijn vrienden- en kennissenkring. Maar dit zijn niet perse 'leftovers'. Er verdwijnt nogal eens wat in een doos in een kast waardoor ik uiteindelijk vergeet. Doe er dus je voordel mee!

Even wat informatie:
    - Het staat allemaal NIET op Marktplaats. Alleen op WEPOWDER.
    - Wanneer het nog in deze post staat, is het nog beschikbaar.
    - First come, first serve.
    - Bieden mag. Maar wees re毛el; ik geef spullen liever weg aan vrienden en bekenden dan dat ik het met een rotgevoel voor te weinig geld verkoop.
    - Alles kan verzonden worden (PostNL). Kost je 7 euro per zending. Bekijken, passen, afhalen mag ook. Ik woon vlak langs de A1 in Amersfoort.
    - Bellen mag, tussen 8 en 18.00 uur. Daarvoor en daarna neem ik meestal alleen mij bekende nummers op. Het nummer: 06-44966381
    - Mail (mailme@chilo.tv) sms, whatsapp, PM, alles is mogelijk.
    - Als iets al verkocht is, is het niet mijn schuld. 馃槈

Daar gaan we!

OP JE HOOFD

Een fijne POC Receptor Bug. NIEUW en ongedragen in doos, dus met alles erop en eraan: labels, stickers, hoesje...alles dus. De doos is een beetje beschadigd, dus het is niet zo'n heel goed verjaardagscadeau meer. Dat je het ff weet. En hij is maat XXL dus voor mensen met een groot hoofd met hersens. Of water. Of lucht. Maakt niet uit, maar een groot hoofd dus.

Maat: XXL (61/62 cm)
    Prijs: 60 euro

Voor wie niet van blauw houdt, heb ik ook nog een RODE POC Receptor Bug in de aanbieding. Deze is ook NIEUW, maar voor een filmshoot op een hoofd gezet, dus de labels zijn eraf. Hij heeft ook geen doos meer. Of stickers. Er zit een hoesje omheen, maar dat is wel wat ouder en zichtbaar gebruikt. Ook geen verjaardagscadeau-materiaal dus, maar het is een mooie helm voor jezelf. Als je een XL hoofd hebt tenminste. En van rood houdt. Want hij is dus Rood.

Maat: XL (59/60 cm)
    Prijs: 50 euro

Je hebt Zweedse degelijkheid en Amerikaanse power. Voor liefhebbers van dat laatste een mooie combi van een zwarte GIRO Surface helm en een mooi bijpassend Giro brilletje, van het type Station. Ik weet ook best dat Amerikanen liever met een zonnebril onder hun helm van de berg af knallen, maar dit is echt een goeie set. De maat van de helm is verstelbaar en gaat van L tot XL (58-61 cm ongeveer). De helm is NIEUW en ongedragen, met label, de bril is een keertje op geweest bij ondergetekende, maar daarna weer de tas in gegaan. Alleen als SET te koop. 'Maar hey Chilo, verkoop je de bril ook los?' NEE DUS. Maar je hebt vast wel een vriendje die nog geen vette matzwarte helm heeft, dus doe er je voordeel mee!

Maat: L (staat op het label, maar gaat tot XL)
    Lens: een 3-tje. Voor wolkje-zonnetje, zeg maar
    Prijs: 100 euro

OP JE NEUS

Alle goggles zijn uitverkocht. Sorry. Maar ik heb nog wel een leuke POC-zonnebril in de aanbieding. Type WAS. Is (WAS) een weekje gedragen voor een shoot, waarbij een breed lachend model schalks de camera in moest kijken. Een week lang ja. Dat was voor beide partijen vermoeiend. Maar goed, daarna is (WAS) de WAS zorgvuldig opgeborgen in het hoesje. Hij heeft ondanks dat toch een hele kleine beschadiging op het frame, naast het rechter glas, maar dat mag de pret niet drukken. Komt in het originele stoffen hoesje, de grote paarse koker is (WAS) ergens verdwenen. Maar wat maakt het uit...dat ding hoort te SHINEN op je gezicht! Ik vind het trouwens een damesmodelletje, maar ik zie er ook heren mee, dus het is (WAS) maar net wat jij mooi vindt.

Prijs: 30 euro

AAN JE HANDEN

PEAK PERFORMANCE Hanson GL handschoenen. NIEUW en ongedragen. Zijn al wat ouder, maar lagen onderin de doos, vandaar. 馃槈 De labels die eraan zitten reppen over Maxdry Plus, HyperLoft en Teflon en het zal allemaal best, maar het zijn gewoon hele vette handschoenen. Leer en stof aan de bovenkant, versterkingen aan de binnenkant en om je pols zit neopreen, ik bedoel, hoe veel vetter kan het nog? Nou, die kleuren natuurlijk! Ik zeg niks meer verder, anders ga ik ze zelf nog houden.

Maat: 10
    Prijs: 40 euro

Zwart is het nieuwe wit en ze doen het ook mooi op de motor. Maar ik heb geen motor. Dus kan jij nu de eigenaar worden van deze 眉bervette PEAK PERFORMANCE Heli Lea handschoenen. Helemaal NIEUW en ongedragen, met de labels er nog aan. Dit zijn echt goeie, lees ik nu, want ze hebben ThermoCool en de beste USP...ever! Gore-Tex! Leer, suede , stootkussentjes op de knokkels voor het robbertje vechten in de gondel, alles zit erop en eraan. Supermooie kwaliteit. Hing volgens het label voor 110 euro in de winkel, maar mag nu weg voor minder dan de helft!

Maat: 11 (maar valt hetzelfde als de maat 10 van hierboven)
    Prijs: GERESERVEERD

De eerste dagen begin je natuurlijk met 125 centimeter, maar als de avonden in de bar meer en meer hun tol gaan eisen kunnen de stokjes een stukje korter, dat leunt wel zo lekker. En weet je wat het voordeel is? Het kan allemaal met deze 眉bercoole Leki VENOM Vario stokjes! Ze zijn bijna nieuw en practisch ongebruikt, maar er zit wel een krasje op 1 van de mooie carbon-stukjes. Ze zijn voorzien van dat mooie draaisysteem, waarmee je ze op lengte schroeft. Prima kapstok bij de apres-ski, ook. Of helmhouder wanneer je even moet plassen. En dat liever zonder helm doet. Ja. Onzin. Kopen dus! Je krijgt er ook van die fijne Leki-triggerbandjes bij!

Maat: 110-140 cm
    Prijs: 35 euro

**UPDATE: VERKOCHT**

Leki maakt hele toffe skistokken. En eens in de zoveel tijd heb je gewoon nieuwe nodig. En dan wil je natuurlijk van die coole inschuifbare dingen, want je maakt zelf wel uit hoe lang je stokken moeten zijn. En een beetje hip kleurtje graag, want het oog wil ook wat. Hier dan! Mooie stokken! Met die fijne SPEED LOCK om de lengte in te stellen en het Trigger-systeem om je polsen is dit een heel fijn stokje. Het is ongetwijfeld de stagiair, die bij Leki de namen verzint, want iemand heeft in een vlaag van verstandsverbijstering deze stokken RODEO genoemd. Terwijl iedereen toch weet dat je dat met een lasso doet. En als je deze stokken tot lasso verbuigt zijn ze kapot. Neem dat maar van me aan.

Maat: 90-135 cm

OM JE SCHOUDERS

Alle jassen zijn verkocht. Sorry!

Fleece bodywarmertje van Lowe Alpine. Gedragen, maar niet heel veel. Is duidelijk voor de tourski毛rs onder ons en niet voor de lift/heli/Pistenbully-assisted filmmakers. Die krijgen er namelijk maar koude armpjes mee. Is al wat ouder, maar kan nog jaren mee. XL, loose fit. Wat kan ik er meer over zeggen? Niks. Meenemen.

Maat: XL
    Prijs: 5 euro. Ja, vijf euro ja!

AAN JE KONT

Zwart. Gore. Tex. North. Face. Steep. Series. Medium. Nu. Kopen.

Als je maat XL hebt kan je rustig doorlezen. Als je L draagt zou je er misschien in passen. Ik heb de broek 4 dagen aan gehad. Hij zat bij mij eh....sexy zeg maar. Niet heel baggy, kan je ook zeggen. Kortom, ik scheurde er NIET uit en daarom is-ie nu te koop. Maat M, maar dat kan je dus breed interpreteren. Superfijne broek, geen fluffy voering, maar ook geen onbehandeld Gore-Tex aan je been. Gewoon lekker. Waar TNF goed in is. Lichte gebruikssporen (bij de enkels, je weet wel), maar geen scheurtjes ofzo. Een topbroek dus!

Maat: M

Een Peak Performance HELI 2L pant. Een broek voor gasten met SWAG. Nee, ff eerlijk zijn, als je een ROZE (of paarse, de meningen zijn en blijven daarover verdeeld) broek aantrekt kan je maar beter FOKKING goed kunnen ski毛n. Daarom stond hij mij ook zo goed. 馃槈 Ik heb deze broek 4 dagen aan gehad, dus hij heeft de gebruikelijke sporen aan de enkels. Gore-Tex, oranje ritsen, lekkere fluffy voering. Niet heel baggy, dus alleen voor serieuze rijders...terwijl dit natuurlijk de broek bij uitstek zou zijn om de hele dag mee te gaan zitten/staan/liggen POSEN in het park. Nou ja. Hij zit wel lekker. Een goeie broek voor in het donker, ook! 馃槈

Maat: XL
    Prijs: 40 euro

AAN JE VOETEN

Snowboarders en alpineski毛rs doorscrollen! Telemarkers kunnen dit even lezen.

Dit zijn mijn Crispi CX-P's van twee jaar terug. Carbon, thermo-liner (pas 1 keer gebakken), briljant mooie kleur (want blauw). Vrijwel ongebruikt door een blessure, die ik opliep na een enorme klapper op deze dingen. Nou ja, eigenlijk de ski's waar deze dingen aan vast zaten. De bovenste schnall van de rechter schoen is daar een stille getuige van. Die is wat beschadigd, maar werkt nog goed. Ik ben terug naar mijn CX-R's, want ik vond uiteindelijk dat de schoenen niet lekker om mijn kuiten sloten. Ik heb namelijk hele dunne kuitjes. Hele. Dunne. Kuitjes. Dus vandaar nu in de verkoop. Vraagprijs is 150 euro, maar voor een goed bod mogen ze ook weg. 75mm neus, voor de kenners.

Maat: 29 (44/45)
    Prijs: 150 euro

VOOR DE KIDS

Een leuk setje voor junior ski/snowboardmonstertjes. Uit de FIFTY2series van O'Neill en heel goed. Want met de afbeelding van een camera'tje erop. De set heeft een waterkolom van 5000mm want als het harder regent ga je lekker met je kind Uno spelen. Of Halli Galli. Als het maar binnen is, tenminste. Er staat nog meer technische info op het label: 2 Layer shell, 8000 gr Breathability Rating. Doe er je voordeel mee. Gebruikt, maar zeer zorgvuldig mee omgegaan. Ge茂mpregneerd en alles, klaar voor de voorjaarsvakantie! Broek en jas niet los verkrijgbaar. 'Echt niet, Chilo?' ECHT NIET. Je krijgt er zelfs een paar rode wantjes van BARTS bij.

Maat: 140 (wantjes maat 5: 8-10 jaar)
    Prijs: 55 euro

Voor de kleinere parkratten/freeriders onder ons heb ik nog een crashpantje liggen. Van POC, helemaal nieuw en ongebruikt met het labeltje er nog aan. Opeens wordt vallen leuk en stoer en dat is wat je je kinderen mee wilt geven toch? Bones heal, chicks kick scars! En hop, van de grote kicker af! 馃槈 Technische dingen van het label: Hip VPD Ski Shorts Black. Dat je het ff weet.

Maat: XS-S
    Prijs: 10 euro

OP JE RUG

Voor wie geen ABS kan betalen, of gewoon in andere overlevingsmethodes gelooft is er de Avalung. Je weet wel, zo'n slurf die je in je mond propt en waardoor je ademt wanneer je in de sneeuw ligt. Ik heb een Avalung in een rugzak van BLACK DIAMOND zitten, de BANDIT. Mooi olijfgroen. Met extra riempjes voor wanneer je je ski's op je rug wilt binden. Bijvoorbeeld bij de apres-ski. Hoewel ze bedoeld zijn voor wanner je omhoog loopt natuurlijk, maar dan is er niemand die je ziet. Dus wat heb je er dan aan? Anyway, ik dwaal af. Ik heb gelukkig nooit zelf door een lawine gegrepen, dus de Bandit is alleen als gewone rugzak gebruikt. Het is geen grote rugzak, ik denk dat er 15 liter in kan.

ONDER JE VOETEN

Dit zijn Rossignol POW AIR's. Ze hebben niks met freeriden te maken, maar zijn briljante skietjes. Oud en goed. Altijd binnen gestaan. Van oud vrouwtje geweest. Nooit op gerookt. Er zit een 100 binding van Rossi op. Amper mee in het park gereden, op wat kickers na. Nee echt. The good old days. Vandaar ook die stickers natuurlijk. Mooie ski's voor uitjes naar Winterberg, grasski毛n of railtjes pakken in de stad. Echte raggers. Worden ook 100% zeker niet gejat bij bijvoorbeeld de 360 bar in Valtho. Vul zelf maar in waarom niet. Nu of nooit.

Maat: 178, 70(zeventig!) mm onder de voet
    Prijs: 10 euro

Is het piste? Is het poeder? Is het Allmountain? Is het langlauf? Niemand die het weet. Vandaar dat de BBR's van SALOMON zo'n extreem succes zijn (geweest). Ook ik had een paar, met van die handige verstelbare rental-bindingen. Zo konden al mijn vriendjes even proeven aan het concept. Uiteindelijk was het, in mijn optiek, een perfecte ski voor de voorjaarsvakantie. Beetje krassen op de piste, beetje keten tussen de boompjes, beetje cruisen. En dat alles met de kids. Een echte FAMILY MAN. Ze zijn gewaxed, geslepen en zien er nog keurig uit, zoals je van een family man verwacht. Klein prijsje, alleen de rental bindingen zijn het al waard!

Maat: 186, 89mm onder de voet

WEG IS WEG!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 24 januari 2016 路 20:06
    Pm!!!
    Live to ride, ride to live
  • powderforce
    Beginner
    powderforce op 24 januari 2016 路 20:08
    Hardop gelachen om de beschrijvingen. Ik ben op alle fronten voorzien, maar dank voor het vermaak.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 24 januari 2016 路 20:09
    Ik heb je een WhatsApp gestuurd voor de broek! 馃槂
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 24 januari 2016 路 20:27
    Ik wil graag de POC Receptor Bug XXL (donker blauw) van je kopen!

Zal een mailtje sturen 馃槂
    Rex Monte - Amor Nix
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 24 januari 2016 路 20:30
    PM! Je hebt je roeping gemist!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 24 januari 2016 路 20:36
    Zou graag de POC crashpant en de Venom stokken van je overnemen. PM
  • MTV
    Beginner
    MTV op 24 januari 2016 路 20:42
    Ik heb zojuist in m'n broek geplast van het lachen. Als je een broek in L had, was dat ook meteen opgelost...
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 januari 2016 路 20:55
    WOWOWOW, rustig aan mensen! 馃槈 Dit is een behoorlijke lawine aan reacties! Ik zit met een opgeblazen ABS achter mijn computer de boel bij te houden. Misschien toch de Avalung nog maar even erbij pakken, voor het geval ik begin met hyperventileren. 馃槈

Ik zet even wat dingen op 'gereserveerd' en kom er morgen bij iedereen op terug!

Update: ik ben gewend dat ik het bericht gewoon kan bewerken, maar kennelijk is er ergens een kleine bug. Daar wordt aan gewerkt. Dus hieronder alvast, op volgorde van binnenkomst alvast een lijstje met reserveringen onder voorbehoud:

Sportgillie: Zonnebril en crashpants
    Dutchess: Bandit Avalung
    Erik: BBR's
    Shibby: De roze Peak broek. HELD!
    Harold Langen: Skistokken Venom en Rodeo
    Luuk: TNF broek zwart
    Sneeuwhaas: Poc Receptor Bug XXL blauw

Ik heb een reservelijstje, op volgorde van binnenkomst:
    Joep: Leki Venom stokken
    Menno: crashpants en Venom stokken
    Raz: Venom stokken
    Iemand die me apptje met nr eindigend op 673: Zonnebril, TNF broek, BBR's
    Haagje: Leki Venom stokken
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 24 januari 2016 路 21:55
    Hahaha hier zat iedereen al een heel seizoen op te wachten: de grote Chilo sale!!!
    Live to ride, ride to live
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 januari 2016 路 22:27
    Thanks SportGillie! 馃榾

Nog een kleine update:

Steven: De rode Poc Receptor XL

Slaap lekker mensen, ik kom er morgen op terug!
  • evan
    Advanced
    evan op 24 januari 2016 路 22:36
    Beter dan Gaston bij Rad van Fortuin!
  • SimonSays
    Tourist
    SimonSays op 25 januari 2016 路 00:37
    pm voor die rodeo's 馃槂
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 25 januari 2016 路 02:19
    Oh jee het ziet er naar uit dat k te laat ben voor TNF broek haha
    Skileraar bruin Jelmer
  • I-Powder
    Beginner
    I-Powder op 25 januari 2016 路 03:12
    mail
    -==-
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 25 januari 2016 路 08:00
    Mocht je ondanks alle pms met die stokken blijven zitten dsn houd ik me aanbevolen!
    Scheelt je toch weer 90 tot 140 cm in die doos (of 180 tot 280). gif of cowboy maakt niet uit..
  • shibby
    Beginner
    shibby op 25 januari 2016 路 08:09
    Pm voor de roze broek
  • Jeroenfransen
    Advanced
    Jeroenfransen op 25 januari 2016 路 19:27
    Ik heb interesse in je salomon BBR's! Ik denk dat kijken even lastig is want ik zit al even in oostenrijk en ga hier niet weg, zie jij het zitten om ze te verzenden? ik betaal uiteraard!
    Of als je stom toevallig richting saalbach-hinterglemm moet (of salzburgerland) kom ik ze af halen en krijg je er een gratis biertje bij 馃槂
    What goes up, must come down.
  • snuiter1980
    Beginner
    snuiter1980 op 25 januari 2016 路 20:27
    pm gestuurd...
  • chilo
    Tourist
    chilo op 25 januari 2016 路 20:46
    ***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***

WEG (of bijna weg):
    De ROZE broek. Wat een held, die Shibby!
    De ZWARTE broek van TNF
    De BLAUWE en RODE helm
    De VENOM en RODEO stokken
    De Kids CRASHPANTS
    De POC zonnebril
    De BBR's
    De zwarte en blauwe handschoenen van PEAK

Nog in afwachting van reactie op mijn reactie (om het ff makkelijk te houden):
    De GIRO helm en bril-set (Wietse?)

(Ik heb voor alles hierboven ook nog een lijstje met gegadigden)

NOG TE KOOP (zonder lijstje! BIEDEN MAG!):
    De Bandit Avalung
    Bodywarmer
    Telemarkschoenen PRICEDROP 100 EURO!
    Kindersetje O'Neill (toch ook maar op MP gezet, meer doelgroep, denk ik. 馃槈 )
    Rossignol ski's (HUH?)

De eerste pakjes gaan morgen al de deur uit! Lekker bezig Wepowdergirls&boys!
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 26 januari 2016 路 13:57
    Spijtig dat Amersfoort zo ver is voor mij, anders was ik wel eens komen kijken naar de Rossignol ski's. 馃槈
  • chilo
    Tourist
    chilo op 26 januari 2016 路 15:17
    Ver is een relatief begrip. 馃槈
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 26 januari 2016 路 15:52
    Chilo je bent een held!

Helaas heb ik net achter het net gevist! Als je toch nog verstelbare skistokken, de roze broek of een mooi helmpje hebt houd ik me aanbevolen.
    He set my feet upon a rock!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 26 januari 2016 路 18:54
    Chilo = awesome!

Mijn huidige helm was dringend aan vervanging toe en maatje XXL vinden ze hier in de winkel niet erg winstgevend.. tja grote kop met lucht 馃槂
    Rex Monte - Amor Nix
  • chilo
    Tourist
    chilo op 26 januari 2016 路 20:25
    Dank dank dank, iedereen! Het een leuke bezigheid, die sale! Mochten ze bij MtohteK nog iemand zoeken voor de outletwebwinkel dan houd ik me aanbevolen. 馃槈

***UPDATE***26-1***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***UPDATE***

NOG TE KOOP (zonder lijstje! BIEDEN MAG!):
    De Bandit Avalung
    Bodywarmer
    Telemarkschoenen PRICEDROP 100 EURO!
    Kindersetje O'Neill (toch ook maar op MP gezet, meer doelgroep, denk ik. wink )
    Rossignol ski's (Tja.)

WIE MAAKT ME LOS? Tegen elk aannemelijk bod!

WEG (of bijna weg):
    De ROZE broek. Wat een held, die Shibby!
    De ZWARTE broek van TNF
    De BLAUWE en RODE helm
    De VENOM en RODEO stokken
    De Kids CRASHPANTS
    De POC zonnebril
    De BBR's
    De zwarte en blauwe handschoenen van PEAK
    De GIRO helm en bril-set
    (Ik heb voor alles hierboven ook nog een lijstje met gegadigden)
  • rollie
    Beginner
    rollie op 26 januari 2016 路 21:32
    @chilo valt telemarkschoen mt 29.0 groot of klein? Gezien je 44/45 zegt... ik ski zelf met maat 29 alpien en daar ga ik met maatje 46 prima in... Anders is het een prima stimulans om het telemarken verder te ontwikkelen 馃榾 馃榾
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Arnoutk
    Beginner
    Arnoutk op 26 januari 2016 路 22:28
    Wat voor BSL zijn die rossi's? Heb een winch, dus komt wel van pas in NL als er +- 10 cm is gevallen 馃榾
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 27 januari 2016 路 14:45
    Rode POC is binnen, helemaal netjes en nieuw zoals beschreven.
    Bedankt voor de service met track en trace en het nette pakketje!

Twijfel nog een beetje over de maat/pasvorm maar neemt niet weg dat het een prachtig helmpje is!
    Champagne powder is a champagne problem
  • headmonster
    headmonster op 27 januari 2016 路 15:41
    Hoi Chilo,

klopt het dat de giro helm en bril al weg zijn?
  • chilo
    Tourist
    chilo op 27 januari 2016 路 16:06
    Yep, de Giro helm en bril zijn (onder)weg!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro